کد خبر : 1899833 | 19 فروردين 1402 ساعت 16:53 | 41.1K بازدید | 57 دیدگاه

تراکتور و جمعیتی که حال فوتبال ایران را بهتر کرد

تماشای مسابقات بزرگ با حضور انبوه تماشاگر، همیشه لذت متفاوتی دارد.

تراکتور و جمعیتی که حال فوتبال ایران را بهتر کرد

به گزارش ورزش سه، شب گذشته و در دیدار حساس تیم‌های تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، بیش از ۷۰ هزار تماشاچی در این استادیوم حاضر بودند؛ اتفاقی که باعث رقم خوردن پرتماشاچی‌ترین مسابقه فوتبال در ایران پس از دوران کرونا شد. آن هم در شرایطی که مسئولان به دلایل مختلف راه را بر حضور تماشاگران در ورزشگاه بسته اما این‌بار در تبریز اشتیاق هزاران تراکتوری به بهترین شکل از سوی مدیران این استان و البته مسئولان تراکتور پاسخ داده شد.

این میزان از تماشاچی در آخرین بازی هفته بیست و پنجم در شرایطی به ورزشگاه یادگار امام سرازیر شده بود که اثری از استقلال و پرسپولیس در این مسابقه نبود و این‌بار هم خود تراکتور بود که با توجه به شرایط خاصش در جدول و حساسیت مضاعف این بازی، این بار بزرگ را روی دوش خود برمی‌داشت.

پس مثل اولین تقابل تاریخ این دو تیم در تبریز در لیگ برتر که در اولین سال صعود تراکتور در ورزشگاه حادث شد، عنوان پرتماشاگرترین بازی سال، به این مسابقه می‌رسد. البته مسابقه اول این دو تیم در ورزشگاه امام نزدیک به ۱۲۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند؛ تا جایی که حتی کوه‌های اطراف هم سرشار از حضور هواداران تیم تبریزی بود و شاید بشود آن را پرتماشاگرترین مسابقه تاریخ رقابت‌های لیگ لقب داد.

به هر صورت انرژی موجود در ورزشگاه و تماشای گسترده آن از سوی بینندگان تلویزیونی و هواداران استقلال و پرسپولیس، موجی از انرژی مثبت را در فوتبال ایران سرازیر کرد تا یادمان نرود یک مسابقه فوتبال به تنهایی می‌تواند چه تاثیر بزرگ و حال خوبی را برای همه به ارمغان بیاورد.

1840000
1840002
1840003
1840005
1840006

عکس‌ها: مهرداد نوع بشر

دیدگاه‌ها