کد خبر : 1899846 | 19 فروردين 1402 ساعت 17:25 | 20.8K بازدید | 8 دیدگاه

توصیه برای استخدام ناگلزمان: بایرن را این‌طور راضی کنید

‌روزنامه آلمانی بیلد به چلسی هشدار داد بایرن مونیخ برای موافقت با انتقال یولیان ناگلزمان به این تیم انگلیسی خواهان مبالغی نجومی خواهد بود.

توصیه برای استخدام ناگلزمان: بایرن را این‌طور راضی کنید

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان اخیرا از طرف باشگاه بایرن مونیخ اخراج شد تا توماس توخل جای او را بگیرد.

اما ناگلزمان با بایرن تا سال 2026 قرارداد دارد و برای انتقال به باشگاهی دیگر موافقت بایرن مونیخ نقشی تعیین‌کننده خواهد داشت. چلسی از باشگاه‌هایی است که قصد دارد این مربی جوان آلمانی را از تابستان آتی به خدمت بگیرد تا از فصل آینده هدایت تیمش را به او بسپارد.

1835962

چلسی فعلا فرانک لمپارد را روی نیمکت خود نشانده اما قرارداد لمپارد با آبی‌های لندن موقتی است و او می‌داند که تا پایان فصل جاری مورد اعتماد قرار گرفته است. علاوه بر ناگلزمان از لوئیس انریکه به عنوان دیگر گزینه مهم چلسی یاد شده است.

اما روزنامه آلمانی بیلد امروز در گزارشی به چلسی هشدار داد که باشگاه بایرن مونیخ با توجه به شناختی که از چلسی دارد ناگلزمان را بدون دریافت مبالغی نجومی واگذار نخواهد کرد. بیلد در این گزارش می‌گوید بایرن می‌داند که چلسی به پرداخت دستمزدهای کلان به مربیان خود عادت دارد. برای نمونه گراهام پاتر در قرارداد خود با چلسی دستمزدی معادل 17 میلیون یورو در هر فصل دریافت می‌کرد.

موضوع دیگر که در این گزارش به آن اشاره شده آنتونی بَری است. توماس توخل بعد از پیوستن به بایرن مونیخ خواهان این شد که بری از چلسی به خدمت گرفته شود تا در بایرن به عنوان دستیار او مشغول به کار شود. بایرن پیش از اخراج ناگلزمان از چلسی خواهان واگذاری آنتونی بری شده بود اما چلسی پیشنهاد اولیه بایرن را رد کرد.

1840016

بیلد در گزارش خود می‌گوید بایرن مونیخ بار دیگر درخواست به خدمت گرفتن آنتونی بری را مطرح کرده و چلسی می‌تواند از او به عنوان اهرمی برای راضی کردن باواریایی‌ها استفاده کند تا ناگلزمان با مبلغی کمتر از مبلغ درخواستی بایرن راهی لندن شود.

دیدگاه‌ها