کد خبر : 1899849 | 20 فروردين 1402 ساعت 03:30 | 71.8K بازدید | 34 دیدگاه

زمین یادگار را ترمیم کنید، این ورزشگاه را می‌خواهم

مهم‌ترین درخواست خمس برای قهرمانی تراکتور

پاکو خمس می‌گوید ورزشگاه یادگار امام برای فصل آینده باید از زمین چمن باکیفیتی برخوردار باشد تا تراکتور در حضور هوادارانش با زمین مناسب به مصاف حریف برود.

مهم‌ترین درخواست خمس برای قهرمانی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف سپاهان رفت که در آخرین روزهای سال 1401 سرمربی قرمزها اعلام کرده بود که دیگر حاضر نیست در ورزشگاه یادگار امام به مصاف حریفان برود چرا که چمن این ورزشگاه کیفیت بسیار نازلی دارد و جواب‌گوی سبک بازی دلخواه او نیست. با این حال و با پادرمیانی مدیران باشگاه، خمس حاضر شد در بازی سپاهان تیمش را در این ورزشگاه به مصاف حریف بفرستد؛ دیداری که با حضور حدود 70 هزار تماشاگر همراه بود.

پیروزی در این بازی 70 هزار نفری، باعث شد تا این سوال برای خبرنگاران پیش بیاید که آیا حالا خمس از تصمیم قبلی خود منصرف شده است؟ این در حالی بود که همزمان، محمد آقاجانپور، مدافع راست تیم تراکتور، در میکسدزون ورزشگاه یادگارامام بار دیگر از کیفیت پایین چمن استادیوم تبریز گلایه کرد تا مشخص شود بازیکنان تیم نیز نظرات مشابهی با سرمربی اسپانیایی دارند.

اما پاکو خمس پاسخ جالبی به این سوال داشت. او با تقدیر ویژه از هواداران تراکتور گفت که در استادیوم‌های بزرگی مربیگری کرده اما حس و حال سرمربیگری در ورزشگاه یادگار برای او بسیار خاص و ویژه بوده است. خمس سپس گفت که او نه تنها علاقه‌ای به بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر یا کوچک ندارد بلکه به مدیران باشگاه اعلام کرده که تمام تلاش خود را کنند تا ورزشگاه یادگار امام برای فصل آینده از چمن مناسبی برخوردار باشد تا آن‌ها بتوانند بازی‌های خود را در این استادیوم برگزار کنند.

به این ترتیب مشخص شد که سرمربی اسپانیایی علاقه‌مند به بازی در استادیوم یادگار است اما همچنان چمن این ورزشگاه دغدغه بزرگ اوست. خمس علاقه ویژه به بازی با پاس‌های کوتاه و پرتعداد دارد و به همین دلیل طبیعی است که اولویت اصلی برای او زیرساخت چمن یک ورزشگاه باشد.

1840041
پاکو خمس برای اولین بار در ابتدای بازی به پشت نیمکت و نزدیک‌ترین بخش به هواداران رفت و از آن‌ها بابت حضورشان تقدیر کرد.

البته متولی استادیوم یادگار، ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی است که بعد از انتقادات خمس و تصمیم جنجالی او نیز واکنشی به این اتفاقات نداشته و هنوز تصمیمی برای تغییر چمن و کشت دوباره نگرفته است. به هر حال شاید این موضوعی باشد که با فشار بیشتر افکار عمومی هواداران تراکتور به سوی حل شدن برود - موضوعی که اگر حل شود و زوج چمن باکیفیت و هوادار پرتعداد در کنار هم شکل بگیرند، بی‌تردید تراکتور تبدیل به مدعی قهرمانی فصل آینده خواهد شد.

دیدگاه‌ها