کد خبر : 1899850 | 19 فروردين 1402 ساعت 17:48 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

تن‌هاخ: مقصر مصدومیت رشفورد بازی‌های فشرده است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اورتون از مصدومیت ستاره تیمش، مارکوس راشفورد، عصبانی بود و مصدومیت او را به برنامه فشرده بازی‌های یونایتد مرتبط دانست.

تن‌هاخ: مقصر مصدومیت رشفورد بازی‌های فشرده است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز موفق شد اورتون را 2-0 شکست دهد اما مصدومیت ستاره این روزهای شیاطین سرخ، مارکوس راشفورد، و لنگ لنگان خارج شدن او از زمین، هواداران و کادر فنی یونایتد را به شدت نگران کرده است.

در 10 دقیقه پایانی این مسابقه تن‌هاخ مجبور شد رشفورد را تعویض کند. به نظر می‌رسد مصدومیت او از ناحیه کشاله ران باشد و حتی گفته می‌شود رشفورد ممکن است به مدت پنج هفته قادر به همراهی تیمش نباشد. درحالی که یونایتد روز پنج‌شنبه در دور رفت یک‌‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا می‌رود غیبت او می‌تواند ضربه بزرگی به تیم تن‌هاخ بزند.

سرمربی یونایتد در پایان مسابقه وقتی مقابل دوربین بی‌تی‌ اسپورت قرار گرفت از مصدومیت رشفورد عصبانی بود و آن را ناشی از برنامه فشرده بازی‌های تیمش دانست.

1840043

مصدومیت راشفورد نگران‌کننده است، باید از فوتبالیست‌ها محافظت کرد
باید صبر کنیم و ببینیم مصدومیت مارکوس چقدر جدی است. شرایطش که خوب به نظر نمی‌رسد. یک بار دیگر شاهد مصدومیت یک بازیکن به دلیل برنامه فشرده بازی‌ها بودیم. وقتی شما ظرف 6 روز 3 بازی انجام می‌دهید از این اتفاق‌ها می‌افتد. باید از فوتبالیست‌ها محافظت کنیم.

از نتیجه راضی‌ام ولی باید روی دروازه حریف خطرناک‌تر باشیم
باید موقع زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم. ما باید در محوطه جریمه حریف کاملا بی‌رحم عمل کنیم. این بازی را باید در همان نیمه اول تمام می‌کردیم. اما روی هم‌ رفته عملکرد تیم ما استثنایی بود. ما ظرف 6 روز 3 بازی انجام داده‌ایم و در این شرایط، تیم چنین عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت. به تیمم تبریک می‌گویم.

اسکات مک‌تامینی
اسکات فوتبالیست بی‌نظیری است و شخصیتی فوق‌العاده دارد. خیلی خوشحالم که او را در تیمم دارم. اسکات با تمام انرژی بازی می‌کند و هرگز تسلیم نمی‌شود. این خصوصیات برای یک فوتبالیست بی‌نظیر است.

آنتونی مارسیال
یک بار دیگر بازیکنان تعویضی در نتیجه بازی تاثیر گذاشتند و گل زدند. ما در این فصل بازیکنان زیادی داشتیم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند و گل زدند.

برونو فرناندز
برونو هم به نظرم عالی بود و با اینکه نقش عمیق‌تری به او سپرده شده بود خیلی خوب کار کرد. برونو حتی هفته پیش مقابل نیوکسل هم عالی بازی کرد و امروز هم بی‌نظیر بود. من شک ندارم که بهترین بازیکن میدان برونو فرناندز بود.

دیدگاه‌ها