کد خبر : 1899866 | 19 فروردين 1402 ساعت 18:34 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

هدیه دلیخت به توخل با شوت تماشایی (عکس)

ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل فرایبورگ با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه این تیم را باز کرد تا قفل دروازه‌ها باز شود.

هدیه دلیخت به توخل با شوت تماشایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که سه‌شنبه گذشته در یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان مقابل فرایبورگ شکست خورد و از دور این رقابت‌ها حذف شد امشب بار دیگر در مقابل فرایبورگ قرار گرفت تا شانس خود را مقابل این تیم در بوندس‌لیگا امتحان کند.

دیدار امشب برای باواریایی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که شاگردان توخل هم به دنبال گرفتن انتقام شکست چند روز پیش‌شان از فرایبورگ هستند و هم در صورت پیروزی می‌توانند اختلاف‌شان با دورتموند را بیشتر کرده و با خیالی راحت‌تر به صدرنشینی ادامه بدهند. نیم‌نگاه بایرن به دیدار دورتموند و یونیون برلین است که تا دقیقه 70 با تساوی 1-1 دنبال می‌شود.

در حالی که نیمه اول دیدار بایرن و فرایبورگ با تساوی بدون گل به پایان رسید در اوایل نیمه دوم قفل دروازه‌ها با شوت تماشایی ماتیس دلیخت هلندی، مدافع بایرن، باز شد تا شاگردان توخل پیش بیفتند.

1840074

جمال موسیالا پشت محوطه جریمه فرایبورگ توپ را تصاحب کرد و با چند قدم حرکت به سمت میانه میدان دلیخت را صاحب توپ کرد. مدافع هلندی بعد از کنترل توپ سرش را بالا آورد و تصمیم گرفت از فاصله 25 قدمی شوتی به سمت دروازه فرایبورگ شلیک کند. توپ با اصابتی کوچک به هوفلر اندکی تغییر مسیر داد ولی شوت دلیخت آن‌قدر پرقدرت بود که در گوشه بالای دروازه فرایبورگ قرار گرفت.

1840080
1840081

دیدگاه‌ها