کد خبر : 1899867 | 19 فروردين 1402 ساعت 18:34 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

به لطف درخشش یاغی‌ها‌ی دیروز و ستارگان امروز

آغاز هروه رنار در گرمکن فرانسه با یک برد پر گل

تیم ملی زنان فرانسه موفق شد در نخستین حضور هروه رنار روی نیمکت این تیم، از سد کلمبیا عبور کند.

آغاز هروه رنار در گرمکن فرانسه با یک برد پر گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال زنان فرانسه در اولین دیدار تحت هدایت هروه رنار، موفق شد با نتیجه پنج بر دو از سد کلمبیا بگذرد و سرمربی سابق عربستان، کارش را پرقدرت آغاز کرد.

پس از ماه‌ها کشمکش و انتشار اخبار پرحاشیه فراوان پیرامون آینده کاری رنار و سعودی‌ها، او قراردادش را با عربستان فسخ کرد تا روی نیمکت لس بلوز بنشیند.

1840077

او که چند ماه قبل به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان، این تیم را در جام جهانی هدایت کرد و حتی موفق شد آرژانتین را شکست دهد، حالا برای جام جهانی زنان آماده می‌شود.

در اولین دیدار زنان فرانسه با مربیگری رنار، لس بلوز موفق شد با نتیجه 5 بر 2 کلمبیا را شکست دهد. اوژنی لو سامر و گریس گیورو، یاغی‌های فوتبال زنان فرانسه موفق شدند در این بازی 3 گل به ثمر برسانند.

1840076

در جریان کودتای اوژنی لو سامر به همراه وندی رنار و گریس گیورو علیه کورین دیکن، سرمربی وقت تیم ملی زنان فرانسه، این سه بازیکن از تیم کنار گذاشته شدند و هروه رنار پس از 2 سال، آن‌ها را به اردو دعوت کرد و حتی بازوبند کاپیتانی را نیز به وندی رنار داد.

در بازی روز گذشته، اوژنی لو سامر 2 گل به ثمر رساند و گریس گیورو نیز یک گل وارد دروازه حریف کرد و آن‌ها به لس بلوز کمک کردند تا در بازی دوستانه در کلرمون فران به پیروزی دست یابد.

دلفین کاکارینو نیز در این بازی بریس کرد تا هروه رنار شروع پرقدرتی در تیم زنان فرانسه داشته باشد و تیمش را برای جام جهانی که جولای و در نیوزیلند و استرالیا آغاز می‌شود، آماده کند.

1840075
1840078

دیدگاه‌ها