کد خبر : 1899897 | 19 فروردين 1402 ساعت 20:12 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

توخل: باید در اوج آمادگی به سیتی برسیم

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل فرایبورگ ضمن ستایش بازیکنانش گفت بایرن برای دیدار بزرگ با منچسترسیتی باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد.

توخل: باید در اوج آمادگی به سیتی برسیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که هفته گذشته با شکست مقابل فرایبورگ از جام حذفی حذف شده بودند، امشب در یک بازی خارج از خانه بار دیگر به مصاف این تیم رفتند و با گل تماشایی ماتیس دلیخت که از فاصله دور به ثمر رسید موفق شدند حریف را 1-0 شکست دهند و صدرنشینی‌شان در بوندس‌لیگا را مستحکم‌تر کنند.

بایرن مونیخ که سه‌شنبه گذشته در یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان مقابل فرایبورگ شکست خورد و از دور این رقابت‌ها حذف شد، امشب بار دیگر در مقابل فرایبورگ قرار گرفت تا شانس خود را مقابل این تیم در بوندس‌لیگا امتحان کند.

1840158

خوشحالم. برد در این بازی حق ما بود
می‌‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. فرایبورگ در خانه‌اش 12 بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود و هفته گذشته در جام حذفی ما را شکست داد. در نهایت معتقدم ما شایسته این پیروزی بودیم. در هر دو نیمه موقعیت‌های متعدد و خطرناکی داشتیم که می‌توانستیم گلزنی کنیم. از بردمان خوشحالم، به خصوص به خاطر اینکه کلین‌شیت ثبت کردیم. این خیلی مهم بود.

عملکرد سادیو مانه
سادیو خیلی تلاش کرد، چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله. امروز دیدید که در همه جای زمین چقدر دوید. این یک قدم مثبت بزرگ رو به جلو بود. سادیو می‌داند که چطور می‌تواند به ما کمک کند. ولی تنها چیزی که جای خالی‌اش احساس می‌شود گلزنی او است؛ در این شکی وجود ندارد.

بازی حساس با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان
ما باید شجاع باشیم، به خودمان و توان‌مان باور داشته باشیم و با حداکثر تلاش به میدان برویم و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم. در مقابل سیتی باید باهوش بود. باید برای حفظ امنیت دروازه در مقابل سیتی راه‌حل‌های تاکتیکی مناسب داشته باشیم و با تمام قوای فیزیکی‌مان بازی کنیم. سیتی چندین هفته است که در اوج قرار دارد و عالی بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها