کد خبر : 1899903 | 19 فروردين 1402 ساعت 20:34 | 84.2K بازدید | 20 دیدگاه

در انتظار اعلام رسمی از سوی باشگاه نساجی؛

یک اسپانیایی جانشین حمید مطهری شد

مدیران باشگاه نساجی با کارلوس هرناندس مربی اسپانیایی برای پر کردن جای حمید مطهری به توافق رسیده‌اند.

یک اسپانیایی جانشین حمید مطهری شد

به گزارش "ورزش‌‎سه"، این مربی جوان اسپانیایی که سابقه کار کردن در فوتبال آسیا را هم دارد، تا ساعاتی دیگر وارد ایران خواهد شد و قرمزپوشان قائمشهری را آماده دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر خواهد کرد. او پیش از قبول هدایت نساجی مازندران در العربی عربستان فعالیت داشته و پیش‌تر نیز در الشباب سابقه مربیگری دارد. البته که سابقه او به‌ویژه در تیم‌های پایه قابل توجه است و حالا این مربی در آخرین سال‌های دهه چهارم زندگی وارد فضایی جدید خواهد شد.

رضا حدادیان در حاشیه مراسم افطاری‌ای که اهالی فوتبال در آن حضور دارند، در واکنش به اینکه جانشین مطهری چه کسی خواهد شد، اینطور توضیح داد: «یک مربی خارجی انتخاب هیئت مدیره است. در 5 هفته باقی‌مانده مربی خارجی‌ای می‌آید که در کشورهای عربی فعالیت داشته است. این هفته می‌رسند. اگر این مربی توفیق داشت که با ایشان ادامه می‌دهیم. این یک فرصت دوطرفه است. هم ایشان تیم را می‌شناسد و هم بچه‌ها را می‌شناسد. قراردادش یک سال و نیمه است که در صورت رضایت تمدید خواهد.»

مدیران باشگاه نساجی مازندران با وجود اینکه تمایلی به قطع همکاری با حمید مطهری در هفته‌های پایانی فصل نداشتند، سرانجام به دلیل عدم نتیجه‌گیری این تیم در هفته‌های متمادی تصمیم سختی گرفتند و با شکست برابر فولاد خوزستان طی جلسه‌ای برای قطع پایان همکاری به توافق دوجانبه دست یافتند.

1840167

تیم فوتبال نساجی روز جمعه پیش رو باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر از آلومینیوم اراک میزبانی کند و هرناندس سرمربی اسپانیایی نساجی‌ مازندران در این مسابقه اولین حضور خود را روی نیمکت این تیم تجربه خواهد کرد.

1840175
مانوئل هرناندس اینارخوس؛ او پس از پاکو خمس دومین سرمربی اسپانیایی لیگ ایران خواهد بود.

نساجی مازندران یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده به شمار می‌رود که حضور 5 هفته‌ای در لیگ برتر فرصت مناسبی برای سرمربی اسپانیایی تازه وارد قرمزپوشان قائمشهری خواهد بود تا با شناخت بهتری تیمش را برای حضور قدرتمندانه در فصل بیست و سوم لیگ برتر و همین‌طور لیگ قهرمانان آسیا که با فرمت جدید از چند ماه دیگر آغاز می‌شود، آماده کند.

1840170
سوابق کاری سرمربی نساجی: او در سال 2021 مدتی سرمربی الشباب عربستان بوده است.

دیدگاه‌ها