کد خبر : 1899919 | 19 فروردين 1402 ساعت 21:44 | 44.5K بازدید | 39 دیدگاه

شکل گل قایدی کشیده شده بود؛

فریاد رحمتی در استادیوم: همین گل رو گفتم! (عکس)

سرمربی آلومینیوم به شدت نسبت به نحوه گل خورده تیمش مقابل استقلال ناراحت بود.

فریاد رحمتی در استادیوم: همین گل رو گفتم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از اینکه تیمش در یک رقابت نزدیک و جذاب مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، اعلام کرد به بازیکنان خود گفته بود فوتبال خوبی ارائه بدهند و تمام توان‌شان را بگذارند و اگر نتیجه را واگذار کردند، آن را به گردن می‌گیرد که همین کار را هم در نشست خبری پس از بازی انجام داد، اما با این وجود از شکل گل خورده تیمش به شدت ناراحت بود.

رحمتی و کادر فنی تیمش که زمان زیادی در تمرینات و جلسات آنالیز برای دیدار با استقلال گذاشته بودند، امید زیادی داشتند تا بتوانند مثل بازی رفت اجازه برتری به آبی‌پوشان را ندهند و حتی به برتری برسند، ولی این اتفاق با دو اشتباه پیاپی در خط دفاعی برای آنها نیفتاد.

سیدمهدی رحمتی که پیش از این تیمش سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر، تراکتور، مس رفسنجان و... را متوقف کرده بود، نمی‌خواست برابر یک تیم بالانشین دیگر در جدول امتیاز از دست بدهد و همه توان خود را گذاشته بود تا اجازه برتری مقابل استقلال را ندهد و با اینکه حملات‌شان تبدیل به گل نشد، روی خلاقیت و ضربه تماشایی مهدی قایدی دروازه تیمش را بازشده دید.

1840217

پس از اینکه مهدی قایدی در دقیقه ۵۵ دروازه آلومینیوم را باز کرد، مهدی رحمتی به شدت عصبانی شد و در سکوت نیمی از ورزشگاه اراک، بر سر مدافعان خود چند بار فریاد زد «مگه نگفته بودم پاتو ببند، مگه همینو دیشب نگفتم؟»

1840218

اشاره سیدمهدی رحمتی در این لحظه و به مدافعان خود، بنابر گفته خودش در کنفرانس خبری، به جلسه آنالیز تیمش برمی‌گشت که گفته بود مهدی قایدی و محمد محبی چگونه در نزدیکی و داخل محوطه جریمه نفوذ خواهند داشت و شوت‌زنی می‌کنند که اتفاقا به همین شکل هم دروازه آلومینیوم باز شد.

عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها