کد خبر : 1899931 | 20 فروردين 1402 ساعت 08:30 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

برای داشتن ناگلزمان باید بایرن را راضی کنید!

بایرن مونیخ به دنبال دریافت غرامت مالی از یولیان ناگلزمان است که چندی پیش از این باشگاه اخراج شد و حالا مورد توجه چلسی و تاتنهام قرار گرفته است.

برای داشتن ناگلزمان باید بایرن را راضی کنید!

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان آلمانی، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با مانع بزرگی روبروست که آینده مربیگری او را تهدید می‌کند.

بایرن مونیخ چند هفته پیش ناگلزمان را اخراج کرد و با هموطنش، توماس توخل، قرارداد امضا کرد. به گفته کریستین فالک، خبرنگار حوزه بایرن در نشریه آلمانی "بیلد"، زمانی که ناگلزمان دو سال پیش با لایپزیش قرارداد داشت، بایرن مونیخ با این باشگاه توافق کرد که 25 میلیون یورو بپردازد.

اما بایرن تنها 15 میلیون یورو به لایپزیش پرداخت کرد و با این باشگاه برای انجام دو بازی دوستانه توافق کرد تا لایپزیش از درآمد هر بازی 2.5 میلیون یورو بگیرد و مجموع مبلغ پرداختی را به 20 میلیون یورو برساند. همچنین پرداخت 5 میلیون یورو دیگر به لایپزیش نیز به دستاوردهایی بستگی داشت که ناگلزمان ممکن بود تا سال 2026 با بایرن مونیخ به دست آورد.

این خبرنگار می‌گوید که بایرن مونیخ مصمم است هزینه‌های خود را کاهش دهد و از این موضوع نیز آگاه است که چلسی به پرداخت هزینه‌های کلان در نقل و انتقالات عادت کرده است و چشم به گرفتن غرامت در صورت پیوستن ناگلزمان به چلسی دارد.

با این حساب تا سال 2026 باشگاه‌هایی که ناگلزمان را بخواهند، باید ابتدا پای میز مذاکره با بایرن بنشینند و بنابراین اگر چلسی یا تاتنهام برای جذب ناگلزمان مصمم هستند، باید مبلغی را برای انتقال او به بایرن مونیخ بپردازند‌.

ناگلزمان گزینه روی میز چلسی و تاتنهام محسوب می‌شود و حالا با سنگ بزرگی برای ادامه راهش مواجه شده است.

دیدگاه‌ها