کد خبر : 1899969 | 20 فروردين 1402 ساعت 10:15 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت نارنجی‌ها و ایمان به تنظیمات کارخانه

مس رفسنجان برای هفتمین بازی در هشت مسابقه با حضور یک مدافع خود هیچ گلی دریافت نکرد.

بازگشت نارنجی‌ها و ایمان به تنظیمات کارخانه

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی یکی از تغییرات ویژه خود در ترکیب مس رفسنجان را طی هفته‌های اخیر در خط دفاعی به وجود آورده که اتفاقا این جابه‌جایی در چینش عقب زمین با حضور ایمان سلیمی کاری کرده تا آنها مقاومت بیشتری داشته باشند و این هفته هم برابر نفت مسجدسلیمان بدون گل خورده بازی را به پایان رساندند.

ایمان سلیمی که پس از ششمین حضورش در بازی‌های مس رفسنجان و سپری کردن مسابقات بدون گل خورده، در دیدار برابر پرسپولیس با یک پنالتی اشتباه دروازه تیمش را باز شده دید و نخستین شکست را در زمان قرار گرفتنش در ترکیب نارنجی‌پوشان تجربه کرد، دوباره طعم کلین‌شیت و برد را مقابل نفت مسجدسلیمان چشید.

مس رفسنجان در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان بازهم به روند گل نخوردن‌های خود با حضور ایمان سلیمی، شاهین توکلی و جفرسون باهیا در خط دفاعی و حامد لک درون دروازه ادامه داد و آمار کمترین گل خورده‌اش در این فصل را حفظ کرد و به این عملکرد ویژه‌اش با ۱۰ گل خورده در طول ۲۵ مسابقه که چهار گل از روی نقطه پنالتی بوده، ادامه داد.

شاگردان محمد ربیعی که تیم تعیین کننده قهرمان این فصل لیگ برتر هستند، در بازی آینده خود باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند و انگیزه زیادی دارند مثل دور رفت که طلایی‌پوشان را با تساوی صفر- صفر متوقف کردند، بازهم موفق کار کنند و بدون گل خورده این بازی خارج از خانه برابر صدرنشین را به پایان برسانند.

1840351

دیدگاه‌ها