کد خبر : 1899988 | 20 فروردين 1402 ساعت 11:03 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

کنایه توییتر باشگاه فرایبورگ به کیمیش (عکس)

اتفاقاتی عجیب و‌ جنجالی در پایان دیدار فرایبورگ و بایرن رقم خورد.

کنایه توییتر باشگاه فرایبورگ به کیمیش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست بایرن در جام حذفی در روز سه شنبه در مونیخ، بازی روز شنبه بوندسلیگا در فرایبورگ درست در زمان مناسب برای انتقام برگزار شد. همچنین واضح بود که بازی به دلیل تاریخچه دو تیم بسیار انفجاری خواهد بود. میزان فشار روی پر افتخارترین تیم آلمان پس از سوت پایان و پیروزی 1-0 مشخص شد.

یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مقابل هواداران فرایبورگ، هر دو مشت را گره کرد و غوغایی واقعی به راه انداخت.  بازیکنان و سرپرستان هر دو باشگاه دچار مشکل و درگیری شدند. در نهایت کیمیش به رختکن فرستاده شد تا از بدتر شدن اوضاع جلوگیری شود.

کریستین استریش، سرمربی فرایبورگ در این باره گفت: "واضح است که فشار زیادی در آن‌ها وجود دارد. وقتی برنده شدید، واقعاً به این کارها نیاز ندارید. این پایان دنیا نیست و برای او هم خوب نیست که چنین واکنشی نشان دهد."

خود کیمیش در مورد این صحنه‌های جنجالی اظهار نظر کرد و گفت: "اول و مهم‌تر از همه شادی فوق‌العاده بود زیرا این برد برای ما اهمیت داشت. البته فقط احساسات خالص بود. شاید این به خاطر اتفاقات قبل از بازی بود. از طرفی این یک تحریک خاص بود. اگر کسی بگوید این حرکت غیرورزشی بود، کاملاً می‌توانم او را درک کنم. شما به طور معمول این کار را انجام نمی‌دهید. این به دلیل تحریکات قبل از بازی و اهمیت برد بود."

باشگاه فرایبورگ هم با تمسخر توییتی کنایه آمیز علیه ستاره بایرن منتشر کرد: "حرکات خوبی اتفاق افتاد، مخصوصا بعد از پایان بازی(اموجی تشویق)"

1840392

دیدگاه‌ها