کد خبر : 1899989 | 20 فروردين 1402 ساعت 10:54 | 30.1K بازدید | 52 دیدگاه

خوشحالی بارسایی‌ها از شکست رئال: وحشیانه و جذاب!

بازیکنان بارسلونا در گروه‌شان در واتس‌اپ از شکست رئال مادرید برابر ویارئال ابراز خوشحالی کردند.

خوشحالی بارسایی‌ها از شکست رئال: وحشیانه و جذاب!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و با وجود این که دو بار از حریف پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه 2-3 بازی را واگذار کرد. 

این شکست از نگاه بازیکنان بارسا پنهان نماند و آنها به محض پایان این دیدار شروع به ارسال پیام‌هایی در گروهی که در پیام‌رسان واتس‌اپ دارند کردند تا خوشحالی‌شان را ابراز کنند. 

بیشتر این پیام‌ها سرشار از ابراز خوشحالی‌های نامفهوم و شکلک‌های خنده بود که همگی حاکی از شادی بسیار زیاد آنها از این نتیجه بود چون حالا راه قهرمانی برای این تیم از هر زمان دیگری هموارتر است.  

1840393

اگر شاگردان ژاوی بتوانند در بازی دوشنبه شب برابر خیرونا به پیروزی برسند، اختلاف امتیازشان با رئال در جدول رده‌بندی به 15 امتیاز خواهد رسید و قهرمانی در یک قدم آنها قرار خواهد گرفت. 

یکی از پیام‌هایی که بیشتر از دیگر پیام‌ها در این گروه پس از باخت رئال رد و بدل شد «وحشیانه!!!» بود، کلمه‌ای که بازیکنان بارسا برای توصیف پیروزی ویارئال استفاده کردند. 
گفته می‌شود که حتی بعضی از بازیکنان بارسا پیام‌هایی را برای بازیکنان ویارئال ارسال کردند و به خاطر این پیروزی ارزشمند به آنها تبریک گفتند. پارخو و رینا در بین بازیکنانی هستند که چنین پیام‌هایی را دریافت کرده‌اند. 

دیدگاه‌ها