کد خبر : 1899994 | 20 فروردين 1402 ساعت 11:30 | 20.9K بازدید | 10 دیدگاه

شماره یک استقلال - نفر اول آلومینیوم

یادداشت: یک سرمربی جدید یافت شده است!

نمایش تیم آلومینیوم اراک برابر استقلال علی‌رغم شکست این تیم قابل ستایش است.

یادداشت: یک سرمربی جدید یافت شده است!

به گزارش "ورزش سه"، اگر از حساسیت زیاد بازی تیم های تراکتور و سپاهان در شهر تبریز برای تیم های صدرنشین که 70هزار نفر را به ورزشگاه یادگار امام کشاند بگذریم، جذابترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر را باید دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم بدانیم. نبردی که تا دقیقه 97 نفس گیر دنبال شد و هیچ کس نمی‌توانست نتیجه پایانی آن را پیش بینی کند. 

شاید از بدشانسی رحمتی بود در شبی که ورزشگاه امام خمینی این شهر را پر از جمعیت می‌دید، به روزهای خوب استقلال خورد و نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند.

دوندگی بی امان بازیکنان تیم آلومینیوم که با تشویق‌های لب خط سنگربان اول استقلال در سال‌های متمادی روبرو بود و دو فرصت ایده آل این تیم در نیمه اول که با درخشش حسینی و بدشانسی آزادی از دست رفت نشان داد شاگردان رحمتی نه تنها در برابر استقلاال خوب این روزها دست و پا بسته نیستند، بلکه آمده اند تا هواداران خود را که بعد از مدتها مجوز گرفته بودند ورزشگاه شهرشان را مملو از جمعیت کنند راضی به خانه بفرستند. 

1839697

گل زود هنگام قایدی در اوایل نیمه دوم و دو تعویض شجاعانه سید مهدی رحمتی در دقیقه 65 با آوردن شریفات با تجربه و جهان کهن شوت زن نشان داد رحمتی نمی‌خواهد بدون امتیاز این دیدار پرهیجان را ترک کند، ولی انگیزه زیاد آبی پوشان در روزهایی که مشکلات مدیریتی و مالی امان این تیم را بریده است، نگذاشت تیم رحمتی از فرصت‌های خود بعد از گل استقلال نتیجه بگیرد. فرصت‌هایی که این بار با تعویض بهترین مهاجمش زاپاتا، نصیب مهاجم جوان تیمش فخریان می شد و او نتوانست از آنها استفاده کند تا تیم خوش ترکیب و سخت کوش اراکی در نبردی که یک قدم عقب پا نگذاشت مغلوب سربلندی برابر شاگردان ریکاردو ساپینتو باشد. 
نمایش تیم مهدی رحمتی در شبی که آبی ها هم مستحق کسب برد بودند قابل احترام بود. 
رحمتی که روزگاری شماره یک آبی پوشان در درون دروازه بود، این روزها با آلومینیوم تیم دونده، سخت گیر و از همه مهمتر با انگیزه‌ای ساخته است. تیمی که می‌تواند نفس تیم‌های صدرنشین را در خانه خود و آنها به شمارش بندازد و یکی از دغدغه‌های مربیان تیم‌های رقیب در زمان بررسی بازی‌های باقی مانده در جدول رقابت‌هاست.

دیدگاه‌ها