کد خبر : 1900003 | 20 فروردين 1402 ساعت 11:54 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس پینک، شماره ده تیم شانگهای پورت

مربی ایرانی و مهاجمی که از فیلیپو اینزاگی ربود!

باشگاه شانگهای پورت از امضای قرارداد با مهاجم گلزن اتریشی خبر داد.

مربی ایرانی و مهاجمی که از فیلیپو اینزاگی ربود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته باشگاه شانگهای پورت که پیش‌تر با عنوان شانگهای SIPG شناخته می‌شد، از امضای قرارداد با یک مهاجم اتریشی خبر داد: مارکوس پینک. مهاجمی که فصل گذشته در لیگ اتریش از ۲۲ بازی آمار ۱۶ گل زده را ثبت کرده بود. اما این انتقال یک پشت پرده جالب دارد.

آنطور که وبسایت Zhibo در چین نوشته، جهانیار محبی مربی ایرانی تیم شانگهای پورت، کسی است که مارکوس پینک را به سرمربی تیم معرفی کرده است. جهانیار که سالها در اتریش مربیگری و البته زندگی کرده، از آمار، نمایش و توانایی این مهاجم ۳۲ اطلاع داشت و او را به خاویر پریرا معرفی کرد تا سرمربی اسپانیایی به سرعت دستور خرید مهاجم گلزن را بدهد.

سپس مذاکرات با ایجنت او آغاز شد. در حالی که فیلیپو اینزاگی از سری بی ایتالیا و تیم رجینا، مشتری این بازیکن بود، جهانیار توانست پینک و ایجنتش را برای انتقال به چین متقاعد کند.

در نهایت در ماه مارس بود که آنها راضی شدند به تیم شانگهای پورت برود. اما یک مسئله دیگر هم وجود داشت. باشگاه کلاگنفورت، برای جدایی او درخواست رقم ۲۰۰ هزار یورویی را داشت و باشگاه شانگهای بی تعلل این پیشنهاد را پذیرفت و پول را به حساب باشگاه اتریشی واریز کرد.

این وبسایت نوشته که بعد از معرفی بازیکن به خاویر پریرا، سرمربی اسپانیایی او را یک مهاجم جنگی معرفی کرده و گفته که شماره ۱۰ تیمش را به او خواهد داد. اتفاقی که بعد از سفر مارکوس پینک به چین رخ داد.

حالا این مهاجم اتریشی با پیراهن شماره ۱۰ برای شانگهای پورت بازی می‌کند و باید دید بازیکنی که در پشت پرده انتقال، مربی ایرانی را دارد، چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها