کد خبر : 1900009 | 20 فروردين 1402 ساعت 11:59 | 56.5K بازدید | 16 دیدگاه

روبن: بایرن باید دوباره من را بخرد!

آرین روبن، ستاره سابق بایرن مونیخ، از تجربه و خاطرات خوب خودش در دیدار برابر منچسرسیتی صحبت کرده است.

روبن: بایرن باید دوباره من را بخرد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه‌شنبه این هفته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف منچسترسیتی برود. 
 

تقابل این دو تیم یکی از جذاب‌‎ترین دیدارهای این مرحله از لیگ قهرمانان اروپاست و همه منتظر تماشای یک بازی جذاب و سطح بالا از این دو تیم بزرگ و قدرتمند اروپایی هستند.

روبن در گفتگو با تلویزیون بایرن درباره این دیدار اظهار داشت: «این مطمئنا بازی خوب و تراز اولی خواهد بود. این دیدار می‌توانست در فینال لیگ قهرمانان برگزار شود. بازی بسیار جذابی خواهد بود و من بی‌صبرانه منتظر تماشای آن هستم.»

1840425

او درباره تجربیات خوبی که از بازی برابر سیتی داشته و در شش بازی از هفت بازی پیروز شده گفت: «بله، بایرن باید دوباره من را به خدمت بگیرد. توماس توخل می‎‌تواند هروقت که خواست با من تماس بگیرد (می‌خندد). نه، جدای از شوخی باید بگویم که کسب چنین نتایجی دیگر ممکن نیست. 

من خاطرات بسیار خوبی برابر سیتی دارم. اولین چیزی که یادم هست به پیروزی 1-3 بایرن در لیگ قهرمانان سال 2013 برمی‌گردد. این بازی واقعا عالی بود. در مجموع، جو ورزشگاه در انگلیس خوب است و بازی در آنجا همیشه برای همه خاص خواهد بود.»

این ستاره سابق بایرن همچنین درباره پپ گواردیولا اضافه کرد: «او در چیدن تیمش بسیار ماهر است. من احترام بسیاری برای کار او قائل هستم. مهم نیست که کجا کار می‌کند، همیشه می‌شود ردپای او را دید. سه سال کار با او برای من بسیار خاص بود. مربیان بزرگی بسیار داشتم و از نظر فوتبالی، او بهترین بود.»

دیدگاه‌ها