کد خبر : 1900023 | 20 فروردين 1402 ساعت 13:34 | 35.6K بازدید | 36 دیدگاه

تشکیل پرونده در کمیته انضباطی با رسیدن گزارش ناظر

ورود ساکت به رختکن داوران دردسرساز می‌شود

پرونده رسیدگی به تخلف محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.

ورود ساکت به رختکن داوران دردسرساز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی گذشته تراکتور و سپاهان یک اتفاق عجیب رخ داد که به حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه اصفهانی در اتاق داوران با لپ‌تاپ برمی‌گردد. ساکت که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم هست، برعکس قوانین به اتاق داوران رفت و به عملکرد آنها اعتراض کرد. او فیلم اشتباه را به داوران نشان داد.

با توجه به اینکه ورود به رختکن داوران در قوانین نیامده و یک تخلف محسوب می‌شود، انتظار می‌رود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره ساکت که عضو هیات رییسه فدراسیون است نیز مانند سایر مواقعی که چنین اتفاقی رخ داده،‌برخورد شود.

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی در این خصوص به فارس گفته است: «هنوز گزارش ناظر بازی به کمیته انضباطی ارسال نشده اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد باید به قوانین مراجعه کرد و دید آیا به عوامل یک باشگاه از بالاترین سطح یعنی مدیرعامل تا بازیکن  اجازه داده شده وارد رختکن داوران شوند یا خیر؟ کمیته انضباطی منتظر گزارش مقامات رسمی مسابقه است و پس از دریافت و بررسی این گزارش‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.»

وی درباره اینکه احتمال دارد ساکت با توجه به عضویتش در هیات رییسه مورد بخشش واقع شود، افزود: «کمیته انضباطی استقلال خود را همیشه نشان داده و در کل ارکان قضایی فدراسیون به اسامی افراد کاری ندارند و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.»

دیدگاه‌ها