کد خبر : 1900030 | 20 فروردين 1402 ساعت 14:17 | 21.1K بازدید | 29 دیدگاه

خسوس خیل مانسانو؛

داور جنجالی اسپانیایی برای بازی سیتی-بایرن مونیخ

بازی حساس منچسترسیتی و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را خسوس خیل مانسانو از اسپانیا سوت خواهد زد.

داور جنجالی اسپانیایی برای بازی سیتی-بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب از ساعت 22.30 در ورزشگاه اتحاد، منچسترسیتی میزبان بایرن در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. دیداری بسیار حساس و تعیین کننده که قطعا جذابیت‌های زیادی خواهد داشت. با اعلام یوفا، قضاوت این بازی را خیل مانسانو، داور اسپانیایی، بر عهده خواهد داشت. 

1840446

مانسانو به خاطر قضاوت‌های پر حرف و حدیثش در اسپانیا مشهور است و به خصوص بارسایی‌ها از دل خوشی ندارند. خیل مانسانو در آخرین هفته لالیگا قبل از شروع جام جهانی با اخراج کردن روبرت لواندوفسکی حواشی زیادی را باعث شد. بارسا در زمین اوساسونا 10 نفره 1-2 برنده شد ولی اخراج روبرت لواندوفسکی حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.

1775648

 روبرت لواندوفسکی که در دقایق ابتدایی بازی یک کارت زرد دریافت کرد، در دقیقه 31 با خطای خطرناک روی بازیکن اوساسونا، کارت زرد دوم را از مانسانو دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.  او هنگام خروج از زمین بسیار عصبی بود و رو به مانسانو حرکتی انجام داد که برای او دو جلسه دیگر محرومیت نیز به دنبال داشت. مانسانو حرکت لوا را در گزارش داوری خود قید کرد و ستاره لهستانی در نهایت سه جلسه محروم شد.

1840447

در بازی همزمان هم تیم‌های بنفیکا و اینتر در حالی در ورزشگاه دالوژ مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که قضاوت این دیدار به مایکل اولیور از انگلیس سپرده شده است.

دیدگاه‌ها