کد خبر : 1900032 | 20 فروردين 1402 ساعت 14:30 | 15.3K بازدید | 17 دیدگاه

کاپیتان سپاهان ثابت شد (عکس)

جلال علی‌محمدی در مصاف برابر تراکتور یکبار دیگر برای سپاهان به طور کامل بازی کرد، تا مشخص شود مورایس تاکید ویژه‌ای روی توانایی‌های او دارد.

کاپیتان سپاهان ثابت شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، طی فصول اخیر بارها دیده می‌شد که بازوبند کاپیتانی در سپاهان در طول یک مسابقه شاید حتی دو سه مرتبه دست به دست می‌شد، اما پس از بازگشت جلال علی‌محمدی از مصدومیت و اعتمادی که مورایس به او دارد، این موضوع دیگر دیده نمی‌شود.

علی‌محمدی بیشتر بازی‌های نیمه اول فصل لیگ بیست و دوم را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما رفته رفته توانست خودش را به ترکیب اصلی برساند و حالا در کنار مسعود ریگی و محمد کریمی سه بازیکن اصلی خط میانی سپاهان هستند که مورایس به ویژه در بازی‌های اخیر نقش پررنگ‌تری برای بازیسازی تیم به کاپیتان خود داده است.

تغییر محسوس در روند بازی‌های سپاهان به این شکل صورت گرفته که علی‌محمدی برخلاف بازی‌های ابتدایی‌اش برای سپاهان در هنگام مالکیت توپ طلایی‌پوشان یک خط عقب تر می‌‌آید و در واقع این روزها با توجه به دقت بالایی پاسی که دارد، به بازیکن اصلی در بازیسازی تیم بدل شده است و علاوه بر این بازوبند کاپیتانی هم مانند نیم فصل اول و بازی‌های فصول گذشته دیگر در سپاهان دست به دست نمی‌شود.

سپاهان در حال حاضر با 52 امتیاز صدرنشین مسابقات لیگ برتر است، ولی با غفلتی که در تبریز داشت دیگر جای اشتباه ندارد و باید دید آیا مورایس برای رسیدن به اهداف خود در بازی‌های باقی مانده هم با همین آرایش در خط میانی تیمش را به میدان خواهد فرستاد یا تغییراتی در آن ایجاد خواهد کرد.

1840456

دیدگاه‌ها