کد خبر : 1900033 | 20 فروردين 1402 ساعت 15:00 | 32.5K بازدید | 9 دیدگاه

به او توهین نکردم

واکنش بازیکن ویارئال به درگیری فیزیکی با والورده

الکس بائنا تمامی ادعاها در مورد توهینی که به فده والورده کرده بود را رد کرد و گفت هرگز به ستاره اروگوئه‌ای رئال آن حرف را نزده بود.

واکنش بازیکن ویارئال به درگیری فیزیکی با والورده

به گزارش "ورزش سه"، رئال دیشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2-3 مغلوب ویارئال شد که مهمترین اتفاق این دیدار شکست کهکشانی‌ها در این بازی نبود، بلکه درگیری فدریکو والورده با الکس بائنا، بال اسپانیایی ویارئال، بود. رسانه‌های معتبر اسپانیایی خبر داده‌اند که هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی در محوطه اتوبوس‌های تیم‌ها منتظر بازیکن 21 ساله ویارئال ماند و با گفتن این جمله که «به من بگو ببینم چه حرف مفتی در مورد پسرم زدی؟»، با مشت به گونه این بازیکن کوبید.

1840449

گویا بائنا در بازی ژانویه گذشته دو تیم در کوپا دل ری که رئال 2-3 پیروز شد، پس از زدن تکلی روی پای والورده به او گفته بود: «حالا گریه کن که پسرت قرار نیست به دنیا بیاید». ماجرا از این قرار است که حدود دو ماه پیش و قبل از آن بازی، همسر والورده اعلام کرد که پسری که او و فدریکو منتظر تولدش بودند به دنیا نخواهد آمد و مجبور به سقط آن است، اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و فده و همسرش حالا منتظر تولد دومین فرزند خود هستند.

بائنا در واکنش به انتشار این اخبار توییت کرد: «بسیار خوشحالم به خاطر پیروزی برابر رئال در برنابئو، ولی ناراحت و غمگینم به خاطر اتفاقی که پس از بازی رخ داد. از حرف‌هایی که در مورد من زده می‌شود نیز حیرت‌زده‌ام و هیچکدام صحت ندارند.»

1840450

او سپس با نقل قول کردن توییت یک هوادار ویارئال مدعی شد والورده دروغ می‌گوید. توییت به این اشاره داشت که دیدار رئال مادرید و ویارئال در کوپا دل ری زمانی بود که هنوز کسی از اتفاق تلخ در مورد والورده خبر نداشت، اما این هم درست نیست؛ چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهند پنج روز قبل از آن بازی همسر والورده در اینستاگرام خود خبر از اتفاقی تلخ برای خود و خانواده داده بود و همه از جمله بائنا از قضیه مطلع بودند.

دیدگاه‌ها