کد خبر : 1900051 | 20 فروردين 1402 ساعت 15:36 | 20.7K بازدید | 21 دیدگاه

اتحاد استقلال‌های اهواز در غیاب استقلال اصلی!

در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول یک اتحاد جالب میان دو تیم با نام استقلال از استان خوزستان شکل می‌گیرد.

اتحاد استقلال‌های اهواز در غیاب استقلال اصلی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول با نزدیک شدن به پایان جذابیت و حساسیت بالاتری یافته است. در این بین جنگ صعود به لیگ برتر نیز میان مدعیان ادامه دارد و به نظر می‌رسد تا هفته پایانی نیز این رقابت شکل بگیرد.

شمس آذر قزوین با توجه به فاصله امتیازی ایجادشده در صدرجدول تقریبا صعودش را به لیگ برتر باید قطعی بدانیم اما بر سر رتبه دوم جدول این جنگ ادامه دارد. رتبه‌ای که در حال حاضر در اختیار استقلال خوزستان با 47 امتیاز است و سایپا با 43 امتیاز، فجرسپاسی و چادرملو با 42 امتیاز و خیبر خرم آباد با 41 امتیاز (خیبر یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها انجام داده است) در تعقیب آبی‌های اهوازی هستند.

در چنین شرایطی یک اتفاق جالب رخ داده است؛ تیم خیبر در هفته بیست و نهم لیگ یک در اهواز میهمان استقلال ملاثانی است. تیمی که همنام استقلال خوزستان است و امید دارد در راه صعود به دیگر تیم استان جنوبی کمک کند. در این بین یک فراخوان جالب برای هواداران داده شده؛ یک اتحاد میان دو تیم استقلال از خوزستان در لیگ یک شکل گرفته و از هواداران خوزستانی خواسته شده که در بازی استقلال ملاثانی و خیبر به حمایت از تیم میزبان بپردازند و مانع از پیروزی شاگردان کمالوند شوند. موضوعی که می‌تواند شانس صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر را افزایش بدهد.

این فراخوان به نوعی برای هواداران منتسب به دو تیمی است که تحت عنوان استقلال در خوزستان فعالیت می‌کنند، اما جالب است که هیچ‌کدام از آنها استقلال اهواز خاطره‌انگیز نیستند. تیمی که پرطرفدارترین تیم خوزستان محسوب می‌شد و هویت خوبی در جمع تیم‌های شهرستانی لیگ برتر ایران داشت.

اهالی فوتبال در خاطرشان هست که استقلال اهواز حتی در یک دوره لیگ برتر تا مرز قهرمانی هم رفت اما حالا چند سالی است دیگر اثری از آن تیم پرطرفدار و محبوب وجود ندارد. هرچند که امتیاز این باشگاه در اختیار برادران شفیع‌زاده است و شاید روزی آنها دوباره تصمیم به فعالیت در فوتبال بگیرند.

حالا در شرایطی که مالکان تیم استقلال اهواز بارها نسبت به فعالیت تیم‌های دیگر با نام «استقلال» در خوزستان موضع‌گیری کردند، هواداران دو تیم استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان با هم متحد خواهند شد تا قهرمان سابق لیگ برتر (استقلال خوزستان) به لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها