کد خبر : 1900061 | 20 فروردين 1402 ساعت 15:56 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مستقل هستیم، اما کمک کنید

براتی: من به تنهایی از عهده مدیریت فوتبال برنمی‌آیم!

سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران در اولین روز کاری‌اش به تشریح سیاست‌های خود پرداخت.

براتی: من به تنهایی از عهده مدیریت فوتبال برنمی‌آیم!

به گزارش “ورزش سه” احمدرضا براتی، در مراسم معارفه‌اش به عنوان سرپرست هیئت فوتبال تهران گفت: از مدیر اداری و تشریفات، اعضای هیئت رییسه و همه همکاران هیئت فوتبال، آقای ایرجی، معاون اداره کل ورزش و جوانان، آقای سادات حسینی، مدیر حراست اداره کل، آقای حمیسی، مدیر حراست فدراسیون فوتبال، روسای هیئت فوتبال استان‌های کشور، ریاست هیئت مدیره جمعیت حامیان هواداران، مشاور فرهنگی هیات فوتبال، اصحاب رسانه و سایر عزیزانی که حضور دارند تشکر می‌کنم.

سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران گفت: باید از آقای شیرازی و همکارانش تشکر کنم که نمی‌شود زحماتشان را نادیده گرفت. هیئت فوتبال تهران در بسیاری از موارد پیش رو بود. در مسائل مربوط به سامانه‌های هیئت‌ها این هیئت فوتبال پیش رو بوده است. درباره گذشته باید نقاط قوت هیئت فوتبال را ببینیم. هر دستگاهی حتما نقاط ضعفی دارد و این نکته‌ای نیست که درباره‌اش چیزی بگویم، اما از این به بعد نگاهمان به رفع این نقاط ضعف است. مجموعه‌ای را تحویل گرفتیم که حتما در گذشته پیشرفت‌هایی داشته و باید از آقای شیرازی تشکر کنیم.

ویدئو: 277306

براتی صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: من با استانداردهای بین‌المللی مدیریت فوتبال کاملا آشنا هستم و در سطح بین‌المللی و داخلی این کار را انجام داده‌ام. ما می‌گوییم فوتبال مستقل است اما اداره فوتبال مستلزم همکاری با همه بخش‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط است که محوریتش با فدراسیون فوتبال است. در اداره فوتبال، محور فدراسیون فوتبال است اما باید در تعامل با همه بخش‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط مثل وزارت ورزش و جوانان، اداره کل و سایر بخش‌ها باشیم. بنابراین لفظ فوتبال مستقل است به این معنی نیست که نباید پاسخگو باشد.

او به سیاست‌های کاری خود اشاره داشت و گفت: سیاست فدراسیون فوتبال این است که خودمان را مکلف به امانت‌داری و پاسخگویی به همه دستگاه‌های مسئول، افکار عمومی و رسانه‌ها می‌دانیم. من همیشه پاسخگوی رسانه بوده‌ام، اما در برخی مواقع که مسئول پاسخگویی نبودم صحبتی نکردم. با این حال سیاست سازمانی ما پاسخگویی به همه دستگاه‌ها، بخش‌ها و رسانه‌هاست. فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال مگر به تنهایی می‌تواند کاری کنند؟ اصلا به تنهایی می‌توانند موجودیت خودش را حفظ کنند که بخواهد ادعای استقلال کنند؟ برای حفظ موجودیت خودمان باید تعامل داشته باشیم. البته فوتبال امری تخصصی است و به همین دلیل باید با محوریت فدراسیون فوتبال تعامل داشته باشیم. فوتبال باید از یک سری قواعد و استانداردهای بین‌المللی تبعیت کند که در کنار مقررات و الزامات داخلی مجموعه و خروجی خوبی را تقدیم جامعه و فوتبال خواهد کرد.

ویدئو: 277308

دیدگاه‌ها