کد خبر : 1900066 | 20 فروردين 1402 ساعت 20:15 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

کارلوس هرناندز و سابقه کار با ستارگان عربستان

مربی اور بانگا و ایگالو، منجی نساجی می‌شود

کارلوس هرناندز اینارخوس که سابقه هدایت الشباب را در کارنامه دارد، برای نجات نساجی از وضعیت کنونی به این تیم پیوست.

مربی اور بانگا و ایگالو، منجی نساجی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی توافقی حمید مطهری و نساجی، مدیران این باشگاه قائمشهری در کمترین زمان ممکن، جانشین وی را انتخاب کردند و کارلوس هرناندز اینارخوس نامی است که می‌خواهد قائمشهری‌ها را در ادامه لیگ برتر هدایت کند.

حضور روی نیمکت الشباب و هدایت این تیم در 19 بازی لیگ عربستان، نقطه عطف کارنامه این سرمربی جوان و 38 ساله است. جایی که او در آخرین هفته‌ها کم آورد و اگر شکست سنگین برابر الهلال نبود، شاید او می‌توانست دست به شگفتی بزند و الشباب را به عنوان قهرمانی برساند.

1840498

از شایان ذکرترین نکات در کارنامه هرناندز، کار با ستاره‌های مطرحی است که در الشباب زیر نظر او کار می‌کردند. قطعا اور بانگا، بازیکن سابق والنسیا، سویا و اینتر میلان، بزرگترین آنهاست که از سال 2020 برای الشباب توپ می‌زند.

اور بانگا که سابقه 3 قهرمانی لیگ اروپا با سویا، قهرمانی اسپانیا با والنسیا، قهرمانی کوپا لیبرتادورس با بوکاجونیورز و قهرمانی المپیک 2008 با تیم ملی آرژانتین را در کارنامه دارد، 65 بار نیز با پیراهن آلبی سلسته به میدان رفته و همچنان در الشباب توپ می‌زند.

اودیون ایگالو، ستاره کنونی الهلال و آقای گل حال حاضر لیگ عربستان نیز دیگر نام مهمی است که زیر نظر سرمربی جدید نساجی مشغول فعالیت بود. ایگالو در نیم فصل دوم 2021 – 2020 از منچستر یونایتد به الشباب پیوست و دقیقا تمام بازی‌های خود در این تیم را زیر نظر کارلوس هرناندز انجام داد.

1840499

ایگالو در آن فصل 13 بار برای الشباب به میدان رفت که حاصل آن 9 گل و سه پاس گل بود. همین درخشش زیر نظر کارلوس هرناندز باعث شد الهلال در فصل بعد، این بازیکن نیجریه‌ای را به خدمت بگیرد و او نیز در این 2 فصل اخیر، طی 48 بازی، موفق به زدن 40 گل برای الهلال شده و می‌توان گفت که سرمربی نساجی باعث احیای بازیکن نیمکت‌نشین منچستر یونایتد بوده است.

آلفرد اندیایه، هافبک کنونی مالاگا، معتب الحربی، حسن تمبکتی و عبدالمالک الخیبری از بازیکنان ملی پوش عربستانی نیز دیگر نفرات مهم حاضر در ترکیب آن فصل الشباب بودند.

دیدگاه‌ها