کد خبر : 1900068 | 20 فروردين 1402 ساعت 16:40 | 21.1K بازدید | 37 دیدگاه

لیورپول تیم بزرگی است، ولی...

صلاح باید به رئال مادرید یا بارسلونا برود

رباح ماجر، اسطوره فوتبال الجزایر، دوست دارد محمد صلاح را با پیراهن رئال یا بارسلونا ببیند.

صلاح باید به رئال مادرید یا بارسلونا برود

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح از سال 2017 برای لیورپول بازی می‌کند و در این باشگاه به تمام جام‌های ممکن رسیده است. ستاره مصری که سال قبل قراردادش را با قرمزها تمدید کرد، در فصل جاری علی‌رغم افت عجیب لیورپول، با زدن 23 گل و ارسال 11 پاس گل در 41 بازی، بهترین بازیکن تیمش بوده است. صلاح در سال‌های اخیر موردتوجه باشگاه‌های بزرگی قرار داشته و رباح ماجر معتقد است او بهتر است دیگر لیورپول را ترک کند.

1840502

اسطوره الجزایر و فوتبال آفریقا که با پورتو سابقه فتح لیگ قهرمانان را دارد، به العین اسپورتس گفت: «صلاح بازیکن فوق العاده‌ای است و غرور فوتبال آفریقا و دنیای عرب محسوب می‌شود. لیورپول باشگاه بسیار بزرگی است و به صلاح کمک کرد در فوتبالش پیشرفت کند و به افتخارات بزرگی برسد. تمدید قرارداد با صلاح نیز نشان داد در لیورپول چقدر به او اطمینان دارند، ولی شخصا دوست دارم صلاح را در رئال مادرید یا بارسلونا ببینم. معتقدم این قدم بزرگ دیگری در فوتبال او خواهد بود.»

1833116

ماجر درمورد شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ نیز حرف زد: «سیتی با پپ گواردیولا تیمی بسیار قدرتمند و باانگیزه است و از نظر من شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود، ولی چه کسی می‌تواند رئال را نادیده بگیرد؟ رئال به طور سنتی همیشه شانس بالایی در لیگ قهرمانان دارد و پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست.»

دیدگاه‌ها