کد خبر : 1900078 | 20 فروردين 1402 ساعت 17:29 | 25.3K بازدید | 11 دیدگاه

با زبان روزه قسم جلاله می‌خورم

شیرازی می‌گوید فرزندش نابغه است!

رییس سابق هیئت فوتبال تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه پاسخ منتقدان را داد.

شیرازی می‌گوید فرزندش نابغه است!

به گزارش "ورزش سه"، امروز دوره ریاست ۱۵ ساله حبیب شیرازی در هیئت فوتبال تهران رسماً به پایان رسید و در حضور او، رییس جدید بر صندلی ریاست تکیه زد.

درحالی‌که دوره کار شیرازی با جنجال فراوان به پایان رسید و البته در روز نهایی نیز صحبت‌های پرکنایه طرفین ادامه داشت، شیرازی در حاشیه مراسم تودیع گفت‌وگویی را با خبرنگار ما انجام داد که البته در این مصاحبه نیز گلایه‌های خود را ادامه داد.

او از ابتدای مصاحبه عنان صحبت را در دست گرفت و بدون سوال اظهارات خود را انجام داد: ببینید تلاش‌های ویژه‌ای انجام شد در این ۱۵ سال تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. سرکار خانم دکتر هاشمی که زحمات زیادی در مقوله فوتبال بانوان کشیدند و همین امسال تیم‌های بانوان ما عملکرد خوبی داشته‌اند. در بحث تیم ملی فکر می‌کنم باز هم ما عملکرد قابل قبولی داشتیم و از ۲۵ بازیکن تیم‌ملی جوانان، ۱۵ نفر از تهران بودند‌.

ویدئو: 277325

وی با اشاره به انتقادات به فوتبال تهران توضیح داد: یک عده فرافکنی می‌کنند که فوتبال پایتخت هیچگونه پیشرفت و توسعه نداشت. چرا نداشته؟ ما ۱۰۲ بازیکن در لیگ برتر و سایر دسته‌ها داریم. این یک نقطه قوت است. ببینید ما حسابرس قانونی داشتیم و هجمه‌ها واقعا غیرقانونی بود. دو-سه نفر بودند که به رسانه‌ها خوراک غیرقانونی دادند. رسانه‌ای که اصلا معروف نیست،  شکایتی کرده و ورزش سه آن را در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. ما شکایت خود را تنظیم کردیم، اما این پروسه زمان‌بر است و ما باید در دادگاه رسانه مطرح کنیم. این زمان‌بر بود اما ما یکی از این افراد را هم محکوم کردیم و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

شیرازی همچنین در مورد انتخابات جنجالی چند ماه پیش که با پیروزی او به پایان رسید گفت: من خواهش می‌کنم در بحث انتخابات همه سوالات را متوجه من نکنید. آقای تیموری هست و شما باید از مسئولان برگزاری انتخابات سوال کنید. من یک کاندیدای انتخاباتی بودم و برگه‌ها در اختیار من نبود. با زبان روزه قسم جلاله می‌خورم که این برگه‌ها دست من نیست و من متوجه نشدم چه کسی به من رای داده و چه کسی رای نداده.

1840528
در ادامه نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال مقابل شیرازی خم شد و از او به عنوان بزرگ مرد فوتبال نام برد تا اینگونه از رئیس سابقش تشکر و حمایت کرده باشد.

رییس سابق هیئت فوتبال در پایان راجع به حضور فرزندش در هیئت فوتبال گفت: ایشان خیلی زحمت کشید و اینکه پسر من است یا نه، باعث نمی‌شود که من در کار با او تعارف کنم‌. شما از کمیته‌ها بپرسید، برخورد من با ایشان پدر و پسری نبود و ایشان بر اساس نبوغی که داشتند، کار کردند. در فوتبال برتر به من اجحاف نشد. من توانایی تخصصی ایشان را که مطرح کردم اصلا پرداخته نشد. ایشان در مربیگری، داوری، بازاریابی و... واقعا دوره گذرانده‌اند. تخصصش را دارند. ما بر اساس تخصص‌ها از او کار گرفتیم. برای همه کارهایی که می‌کرد، یک حقوق می‌گرفت و نه ۹ حقوق. در ذهن مردم کردند که او ژن خوب دارد، اما او قبل از هیئت فوتبال در فدراسیون کار می‌کرد. همین دیروز با آقای تاج تماس تلفنی که داشتیم خیلی از ایشان تعریف کرد و گفت خیلی بچه متواضع و توانمند و خوبی است.

دیدگاه‌ها