کد خبر : 1900093 | 20 فروردين 1402 ساعت 18:41 | 44.3K بازدید | 49 دیدگاه

دو گزینه کاپیتان بارسا: همبازی شدن با مسی یا رونالدو

یک رسانه اسپانیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی رسمی به سرخیو بوسکتس، ستاره بارسا، ارائه کرده است.

دو گزینه کاپیتان بارسا: همبازی شدن با مسی یا رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آینده سرخیو بوسکتس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و با توجه به طولانی شدن مذاکرات او با باشگاهش برای تمدید قرارداد هنوز مشخص نیست بوسکتس فصل آینده را در کدام تیم توپ خواهد زد.

درحالی‌که قرارداد بوسکتس با بارسا تابستان پیش رو به پایان می‌رسد، گفته می‌شود ژاوی برای حفظ او اصرار دارد و به مدیران بارسا گفته است باید برای ماندگار شدن این ستاره اسپانیایی تلاش شود. برخی رسانه‌ها از ملاقات مدیر برنامه‌های بوسکتس با لاپورتا در هفته جاری خبر می‌دهند.

1840557

اما در همین حال روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شد در روزهای اخیر پیشنهادی رسمی از باشگاه عربستانی النصر به بوسکتس رسیده است. النصر که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارد به بوسکتس پیشنهاد داده که برای دو فصل به النصر بپیوندد و به ازای هر فصل 18 میلیون یورو دریافت کند.

این روزنامه کاتالان می‌گوید با اینکه باشگاه اینترمیامی هم به صورت علنی از تمایل خود برای جذب بوسکتس پرده برداشته، ولی تا این لحظه تنها پیشنهادی که رسما به دست این ستاره اسپانیایی رسیده پیشنهاد النصر بوده است.

موندو دپورتیوو می‌گوید بوسکتس شخصا تمایلی به بازی در عربستان یا آمریکا ندارد و ترجیح می‌دهد به فوتبال بازی کردن در اروپا ادامه بدهد. علت طولانی شدن مذاکرات او با بارسا این است که به دلیل بحران اقتصادی در بلوگرانا پیشنهاد آنها برای تمدید قرارداد با کاهش قابل توجه دستمزد روبرو است و بوسکتس حاضر نیست چنین شرطی را بپذیرد.

1840558

دیدگاه‌ها