کد خبر : 1900096 | 20 فروردين 1402 ساعت 19:05 | 18.5K بازدید | 14 دیدگاه

خبر خوب برای والورده: ویارئال شکایت نمی‌کند

باشگاه ویارئال اعلام کرد از فده والورده، ستاره رئال مادرید، به دلیل مشت زدن به بازیکن تیمش شکایت نخواهد کرد، اما مشخص نیست تصمیم بازیکن مضروب این تیم چه خواهد بود.

خبر خوب برای والورده: ویارئال شکایت نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، درگیری فده والورده با بائنا، بازیکن ویارئال، در پارکینگ ورزشگاه برنابئو بعد از دیدار دیشب دو تیم همچنان خبرساز است.

درحالی‌که رئال مادرید در خانه خود 3-2 به ویارئال باخته بود، فده والورده در بیرون از زمین چمن کاری کرد که همه اتفاقات مسابقه را تحت‌الشعاع قرار دهد. او در راهروی منتهی به پارکینگ ورزشگاه برنابئو در کنار اتوبوس تیم ویارئال منتظر ماند تا بائنا، بازیکن این تیم، از راه برسد و با او تسویه حساب کند. به محض روبرو شدن با بائنا، بازیکن رئال مادرید مشتی به صورت او کوبید و مشخص شد علت عصبانیت والورده توهین بائنا به فرزند او بود که پیش از تولد از دنیا رفته بود.

1840482

درحالی‌که امروز گفته می‌شد در صورت شکایت کیفری بائنا و ویارئال از فده والورده ممکن است مجازاتی سنگین در انتظار او باشد باشگاه ویارئال دقایقی پیش اعلام کرد از ستاره رئال مادرید شکایت نخواهد کرد. البته ویارئال اعلام کرد از هر تصمیمی که بازیکنش بائنا بگیرد حمایت خواهد کرد، اما به عنوان شخصیت حقوقی باشگاه قصد شکایت کردن از والورده را ندارد.

رادیو کادنا کوپه در گزارشی اعلام کرد بائنا هم تا این لحظه قصدی برای شکایت از ستاره اروگوئه‌ای رئال ندارد، هر چند تصمیم نهایی او هنوز مشخص نیست. این رادیو اعلام کرد با اینکه دیشب برخی منابع خبری اعلام کردند باشگاه ویارئال ویدیویی در اختیار دارد که کل ماجرا در آن دیده می‌شود، اما حالا به نظر می‌رسد که چنین ویدیویی وجود خارجی ندارد.

1840372

بر اساس این گزارش حتی در صورت در دست نبودن ویدیوی ادعایی می‌توان تصاویر اتفاقی که در پارکینگ برنابئو افتاده بود را از دوربین‌های مداربسته ورزشگاه به دست آورد. اما اگر شکایتی از طرف ویارئال یا بائنا علیه والورده انجام نشود، دلیلی برای دسترسی پیدا کردن به تصاویر مورد بحث وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها