کد خبر : 1900123 | 20 فروردين 1402 ساعت 21:30 | 14.1K بازدید | 14 دیدگاه

ترنت: درگیری‌ام با ژاکا هواداران را سر ذوق آورد!

ترنت الکساندر آرنولد بعد از تساوی 2-2 لیورپول مقابل آرسنال، درگیری‌اش با گرانیت ژاکا بازیکن حریف را واکنشی طبیعی دانست و گفت لیورپول به دلیل شروع بد مسابقه نتوانست به پیروزی برسد.

ترنت: درگیری‌ام با ژاکا هواداران را سر ذوق آورد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در خانه خود آنفیلد در هفته سی‌ام لیگ برتر به مصاف آرسنال رفت و با اینکه در شروع بازی 2-0 عقب افتاد اما به بازی برگشت و در نهایت با تساوی 2-2 به کار خود پایان داد.

لیورپول در نیمه دوم عملکردی به مراتب بهتر از نیمه اول داشت و اگر درخشش رمزدیل در درون دروازه آرسنال نبود می‌توانست سه امتیاز را به دست بیاورد. ترنت السکاندر آرنولد که روی گل دوم آرسنال مقصر بود در پایان بازی گفت وقتی در مقابل تیمی مثل آرسنال بازی را بد شروع کنید مجازات خواهید شد.

1840637

از اینکه سه امتیاز را نگرفتیم ناراحتیم
ما در هر بازی سه امتیاز را می‌خواهیم. از اینکه امروز نتوانستیم به هدف‌مان یعنی سه امتیاز برسیم ناراحتیم ولی این بازی برای ما درس‌های زیادی داشت که حتما در بازی‌های بعدی به کارمان می‌آید.

درگیری ترنت با گرانیت ژاکا
به نظرم در چنین بازی‌هایی اینکه کمی پرشور باشید و گاهی هم با حریف درگیر بشوید اشکالی ندارد. او من را در حالی که توپ را در اختیار داشتم هل داد و حرکتی که در جواب او کردم یک واکنش طبیعی بود. اتفاقا حرکت من باعث شد هواداران سر ذوق بیایند.

بازی را بد شروع کردیم و مجازات شدیم ولی در نیمه دوم عالی بودیم
در شروع بازی به اندازه کافی فیزیکی کار نکردیم و در دفاع فشردگی لازم را نداشتیم. در اواخر نیمه اول کم کم خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم عالی بودیم. در مقابل تیمی مثل آرسنال وقتی شما بازی را خوب شروع نکنید مجازات می‌شوید.

دیدگاه‌ها