کد خبر : 1900133 | 20 فروردين 1402 ساعت 22:51 | 32.1K بازدید | 5 دیدگاه

تعویض داور بازی یاران حاج‌صفی به دلیل مصرف الکل!

استفاده از مشروبات الکلی و بروز رفتار نامناسب از سوی داوران لهستانی در هواپیما باعث شد تا گروه داوری بازی آ.اک آتن و آریس تغییر کند.

تعویض داور بازی یاران حاج‌صفی به دلیل مصرف الکل!

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز تیم فوتبال آ.اک آتن یونان در خانه برابر آریس قرار گرفت و این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست داد. دیداری که احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی نیز در آن برای زردهای آتن تا انتها بازی کرد و میلاد محمدی هم در دقایق اضافی نیمه دوم وارد زمین شد.

اما این مسابقه خالی از حاشیه نبوده و داوران آن روز بازی تغییر کردند. ماجرا از این قرار است که کوبل داوری این مسابقه از لهستان در نظر گرفته شده بود و گروه چهار نفره داوری آن متشکل از پاول راچکوفسکی، رادوسلاو سیچکا، آدام کوپچیک و کریستوف یاکوبیک به عنوان داور VAR با هواپیما از لهستان به سمت یونان پرواز کردند.

اما سفر آن‎‌ها بی‌حاشیه نبود و این چهار داور در هواپیما به دلیل استفاده از مشروبات الکلی حالت غیرعادی پیدا کرده و با مسافرین پرواز به درگیری پرداخته بودند.

موضوع به هواپیما محدود نشده بود و یکی از این داوران پس از فرود هواپیما به صورت یکی از افراد حاضر در فرودگاه آب دهان پرتاب کرد تا در نهایت پلیس فرودگاه مبادرت به بازداشت این افراد کند.

حتی میانجی‌گری مقامات فدراسیون یونان هم برای این قضیه مفید واقع نشد تا این چهار نفر برای محاکمه به دادگاه معرفی شوند!

دیدگاه‌ها