کد خبر : 1900153 | 21 فروردين 1402 ساعت 00:20 | 63.4K بازدید | 6 دیدگاه

مصدومیت مانع از درخشش دوباره شد؛

اتفاق تلخ برای جهانبخش آماده قبل از بازی

ستاره ایرانی فاینورد پیروزی تیمش مقابل والویک را از روی نیمکت تماشا کرد.

اتفاق تلخ برای جهانبخش آماده قبل از بازی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که بنابر اعلام این باشگاه علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی داشت ولی به خاطر مصدومیت نتوانست در شروع بازی از این بازیکن بهره ببرد، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم د کویپ به مصاف والویک رده نُهمی رفت.

باشگاه فاینورد لحظاتی قبل از شروع این مسابقه اعلام کرد علیرضا جهانبخش به خاطر مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود و ایگور پیکسائو جانشین وی شده و ستاره ایرانی‌اش برخلاف هفته‌های قبل شانس درخشش دوباره ندارد تا او کار را از روی نیمکت دنبال کند.

جهانبخش که طی چهار مسابقه گذشته‌اش برای فاینورد فوق‌العاده کار کرده و در تمام آن‌ها پاس گل داده و حتی یک گل هم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به ثمر رسانده بود، امشب به خاطر مصدومیت این شانس را پیدا نکرد تا بیست و سومین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام بدهد و هفتمین پاس گل فصل خود را ثبت کند تا پیکسائو در ورود به زمین بدرخشد.

1840694

فاینورد در حالی که جهانبخش را به اجبار از ترکیب خارج کرده بود، با درخشش پیکسائو و دو گل این بازیکن در نهایت به پیروزی ۵ بر یک خانگی مقابل والویک دست پیدا کرد تا ۶۷ امتیازی شود و همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند بماند.

یاران جهانبخش با برتری پُر گل امشب و کسب نُهمین پیروزی متوالی در لیگ اردیویسه هلند مقابل والویک، اختلاف ۸ امتیازی خود در صدر جدول با تیم‌های آژاکس و آیندهوون را حفظ کردند تا در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل، شانس اول قهرمانی این رقابت‌ها باشند.

جهانبخش آخرین بار سه ماه قبل در هفته هجدهم لیگ اردیویسه هلند مقابل نایمخن و تیم سابق خود نیمکت‌نشینی را تجربه کرده و شانس بازی به دست نیاورده بود که امشب هم این اتفاق با یک مصدومیت و خروج اجباری از ترکیب برای او رخ داد.

1840695
جهانبخش با وجود مصدومیت در پایان بازی مقابل والویک و پیروزی پُرگل تیمش، همراه با دیگر بازیکنان به سمت تماشاگران رفت و به خوشحالی پرداخت

دیدگاه‌ها