کد خبر : 1900158 | 21 فروردين 1402 ساعت 01:56 | 30.4K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم برزیلی کاساپیا همه کار کرد

اخطار، گل، اخراج: شب عجیب فیلیپه در هشت دقیقه!

فیلیپه کاردوسو، بازیکن کاساپیا، پس از حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی، ظرف هشت دقیقه هم گل زد و هم 2 بار کارت زرد گرفت.

اخطار، گل، اخراج: شب عجیب فیلیپه در هشت دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتینگ که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار سختی در پیش دارد، یکشنبه شب به سختی و به لطف گل دقایق پایانی فرانسیسکو ترینکائو توانست از سد تیم سخت‌کوش کاساپیا بگذرد و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

مهمترین و در عین حال عجیب‌ترین اتفاق این بازی، برای فیلیپه کاردوسو، بازیکن 24 ساله و برزیلی کاساپیا رخ داد که ظرف تنها هشت دقیقه حضور در میدان، یک گل به ثمر رساند و 2 کارت زرد نیز گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

این بازی دیدنی که در استادیوم پینا مانیکوئه برگزار می‌شد، با نتیجه 3 بر 2 به سود اسپورتینگ میهمان در جریان بود. در دقیقه 56 بود که فیلیپه مارتینز، سرمربی کاساپیا، تصمیم گرفت تغییراتی را در تیمش ایجاد کند و فیلیپه کاردوسو را به جای دیوگو پینتو به زمین بازی بفرستد.

1840701این بازیکن برزیلی تنها 2 دقیقه بعد و در دقیقه 58 کارت زرد نخست را گرفت. او در تلاش بود تا توپ را از سباستین کوئاتس، کاپیتان اسپورتینگ، بگیرد، ولی استوکش را روی پای این مدافع گذاشت و داور پس از توقف بازی، یک کارت زرد به کاردوسو داد.

در دقیقه 62، فیلیپه کاردوسو به تعویض طلایی تیمش تبدیل شد و توانست دروازه اسپورتینگ را باز کند تا حساب کار 3 بر 3 مساوی شود.

1840704

1840705

اما شب عجیب این بازیکن دقایق بعد تکمیل شد. در شرایطی که فیلیپه کاردوسو صاحب توپ بود، قصد داشت مانع از تصاحب آن توسط پدرو گونکالوس، بازیکن اسپورتینگ، شود اما دست او به صورت وینگر لیسبونی برخورد کرد و همین مسئله کافی بود تا او خودش را روی زمین بیندازد و فابیو وریسیمو، داور مسابقهف برای دومین بار دست به جیب شد تا گلزن کاساپیا در دقیقه 64 اخراج شود.

1840703این بازی در نهایت با پیروزی 4 بر 3 اسپورتینگ به پایان رسید، اما فیلیپه کاردوسو شب عجیبی را سپری کرد و ظرف 8 دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت، ابتدا کارت زرد گرفت، سپس گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

دیدگاه‌ها