کد خبر : 1900175 | 21 فروردين 1402 ساعت 10:40 | 30.3K بازدید | 32 دیدگاه

اکرمی در جو سنگین ورزشگاه قضاوت خوبی داشت

نصرتی: خمس 80 هزار تماشاگر را دید و لذت برد

مربی تراکتور معتقد است حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه‌ها برای تماشای لیگ برتر، انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند.

نصرتی: خمس 80 هزار تماشاگر را دید و لذت برد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور با برد مقابل سپاهان به نوعی در قهرمانی یکی از سه تیم جدول تاثیرگذار بود. محمد نصرتی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: نقطه عطف این بازی حضور پر شور هواداران بعد از مدت طولانی بود. فکر می‌کنم مجموعه تیم سپاهان و ‌فوتبال کشورمان از این اتفاق لذت بردند. بالغ بر 80 هزار نفر در استادیوم‌ بودند و هیجان خاصی مجدد به فوتبال ما برگشت. از طرفی رقابت برای قهرمانی سخت تر و جذاب‌تر شد. همه مسئولین باید قدردان حضور تماشاگران باشند و ما همه جوره از آنها تشکر می‌کنیم.

او ادامه داد: در مورد بازی باید بگویم  تیم سپاهان قدرتمند بود و در تمام خطوط بازیکنان تاثیرگذاری دارد. در خط دروازه پیام نیازمند از بهترین گلرهای ایران است. در خط دفاعی مسلط بودند، دفاع چپ و راست‌هایشان تیم ملی بودند. در خط هافبک کریمی، جلال علی محمدی، نورافکن، احمدزاده، و شهریار و کادرفنی همه قدرتمند بودند. ما منتظر یک بازی جذاب و زیبا با حضور تماشاگران بودیم که همین اتفاق افتاد. توانستیم از موقعیت‌هایمان بیشتر استفاده کنیم و بازی را ببریم.

1840006

مربی تراکتور در مورد حضور جیمی جامپ و انداختن لیزر در چشم بازیکنان حریف توضیح داد: جیمی جامپ‌ موقع گرم کردن آمد؛ بعد از یک‌ وقفه طولانی بعد از کرونا ۸۰ هزار تماشاگر آمد و‌ کنترل کردن این همه تماشاچی خیلی سخت بود. باید سعی کنیم حواشی را کم و کمتر کنیم، ولی در راس کادرفنی ما آقای خمس این تماشاگران را دید و لذت برد. یک شب به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی بود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و تماشاگران با دل خوش به خانه رفتند.

وی اضافه کرد: ما تیم سپاهان را خیلی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از سمت رضاییان خیلی نفوذ می‌کنند و می‌دانستیم ضربات ایستگاهی را خوب می‌زنند و به لحاظ میانگین قدی خوب هستند و هم شوتزن‌های قهاری دارند. ما روی همه اینها کار کرده بودیم و نقاط ضعفشان را هم می‌دانستیم.

نصرتی در مورد قضاوت داور گفت: آقای اکرمی بسیار به بازی مسلط بود، چون بازی را بردیم‌ نمی‌گویم. در چنین جوی ‌قضاوت کردن خیلی سخت است، ولی در جریان بازی هیچ اتفاقی نیفتاد. شهریار مغانلو قبل از اینکه رزاق‌پور تکل بزند زمین خورد. یک صحنه هم محمد حسینی توپ را ندید و آن لحظه که یک لحظه توپ روی دستش غلت خورد، شهریار مغانلو مالک توپ بود. در هر دو صحنه به نظرم اتفاق خاصی نیفتاد و کارشناسان نظرهای متفاوتی دارند ولی قضاوت آقای اکرمی در این جو سنگین خیلی خوب بود.

1839804

وی در مورد اینکه به نظرش چه تیمی قهرمان می‌شود گفت: هر تیمی بتواند از لحظه‌هایی که در جریان بازی اتفاق می‌افتد بهترین استفاده را بکند قهرمان می‌شود. برای مثال در یک صحنه مثلا یک توپ می‌افتد، اگر ما با دقت‌تر بودیم گوستاوو گل دوم را می‌زد. لحظات تعیین‌کننده است، قهرمانی هم همین است. نتیجه‌‌‌‌ای که ما گرفتیم باعث شد رقابت در بالای جدول تنگاتنگ شود.

وی در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در استادیوم نظرش را اینگونه بیان کرد: همین که کادرفنی تیم ملی از نزدیک حضور پیدا می‌کنند یک فاکتور مثبت است. شنیدم آندو هم رفته بود بازی اراک را ببیند. بازیکنان باانگیزه‌تر می‌شوند. برای آقای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت می‌کنم و اینکه کسی دعوت شود یا نه سلیقه ایشان است.

دیدگاه‌ها