کد خبر : 1900181 | 21 فروردين 1402 ساعت 10:58 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

مورد عجیب یک قهرمان جهان: اعتراض و کارت!

ماریو گوتزه، هافبک باتجربه آینتراخت فرانکفورت، در این فصل آمار عجیبی در دریافت کارت زرد از خود به جا گذاشت.

مورد عجیب یک قهرمان جهان: اعتراض و کارت!

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت فرانکفورت این هفته مقابل لورکوزن قرار گرفت و ماریو گوتزه با دریافت پنجمین کارت زرد این فصلش، دیدار بعدی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ را از دست داد.
اما نکته قابل‌توجه اینکه مانند همه کارت‌های زردی که گوتزه در این فصل دریافت کرد، این کارت زرد هم نه به خاطر برخورد در بازی که به دلیل انضباطی بوده است.
از 5 کارت زردی که گوتزه در این فصل دریافت کرد، چهار تای آن به دلیل اعتراض به داور بوده است و یک بار هم به دلیل ممانعت از زدن ضربه آزاد حریف، از داور کارت گرفت.

1840753

علاوه بر این، او در لیگ قهرمانان هم در دو دیدار مقابل ناپولی، دو کارت دریافت کرد که هر دو به دلیل اعتراض به داور بوده است؛ کارت زردهایی که این بازیکن باتجربه به راحتی می‌توانست از دریافت‌شان اجتناب کند.
اکنون این سوال در فوتبال آلمان مطرح است که چرا گوتزه اینقدر اعتراض می‌کند که باعث دریافت چنین کارت زردهای بی‌موردی شده است؟
آنطور که نشریه بیلد ادعا کرده، گوتزه که این فصل به فوتبال آلمان برگشته است، علاقه دارد خود را در قامت یک رهبر در درون زمین نشان بدهد و می‌خواهد نشان بدهد که حاضر است برای دفاع از حق تیمش در زمین هر کاری انجام بدهد.
اما به نظر می‌رسد که او نتوانسته در این کار تعادل ایجاد کند و این باعث شده تا کارت زردهای بی‌دلیلی دریافت کند. 

1840752
الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت، هم از این موضوع مطلع است و به تازگی از او خواسته که کمتر در زمین اعتراض کند. اما به نظر می‌رسد این ستاره باتجربه که با آلمان قهرمان جام جهانی 2014 شد، فعلا توجهی به این توصیه مربی تیمش ندارد.

دیدگاه‌ها