کد خبر : 1900188 | 21 فروردين 1402 ساعت 11:14 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم سامان فلاح زودتر به فوتبال برگردد

کاظمی: بازی با نفت آبادان مثل کورس قهرمانی است!

مدافع پیکان از مجتبی حسینی بابت اعتمادی که به او داشته تشکر کرد؛ او امیدوار است بتوانند در هفته‌های آینده نتایج بهتری را به دست آورند.

کاظمی: بازی با نفت آبادان مثل کورس قهرمانی است!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته بیست و پنجم موفق شد هوادار را با یک گل از پیش رو بردارد و شرایط خود را در جدول بهتر کند. محمد کاظمی، مدافع خودروسازان، در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم، نیمه اول فوتبال مالکانه‌ای را به نمایش گذاشتیم و طبق همان آنالیزی‌ که کادرفنی انجام داده بود، به گل رسیدیم. با تمام احترامی که برای تیم هوادار قائلم، تیم ما مالک توپ و میدان بود، هوادار در نیمه دوم با چند تغییر سعی کرد هجومی‌تر کار کند، اما بابرنامه بودیم و حریف را کنترل کردیم.

او ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم، داور یک خطای واضح بر روی ابراهیم صالحی را اعلام نکرد. به نظرم آن برخورد صددرصد پنالتی بود. در مجموع بازی خوبی پشت سر گذاشتیم و بازی‌های مهم‌تری هم پیش رو داریم.

این بازیکن نظرش را در مورد مجتبی حسینی اینگونه بیان کرد: آقای حسینی‌ همیشه و در هر حالت پشتیبان و حامی بازیکنان هستند‌ و به همین دلیل ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. فوتبال میانبر ندارد و برد این هفته‌ پیکان، پاداش زحمات بچه‌ها و کادرفنی بود.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به موفقیت پیکان در جام حذفی خوشبین است، اظهار داشت: شرایط بازی‌های جام حذفی کاملا با لیگ متفاوت است.  هر یک بازی‌های این رقابت‌ها به خاطر تک حذفی بودن حکم یک فینال را دارد، ما قطعا برای برد به میدان می‌رویم‌ تا به مرحله بعد صعود کنیم.

هافبک خودروسازان درباره عملکرد خودش، عنوان کرد: از آقا مجتبی و اعتمادی که به من داشتند بسیار ممنونم، سعی می‌کنم در هر بازی که به میدان می‌روم با بهترین عملکرد خود به موفقیت تیم کمک کنم.

کاظمی در رابطه با بازی هفته آینده پیکان مقابل صنعت نفت، عنوان کرد: این یک دیدار ۶ امتیازی است، ما برای بهبود شرایط‌ خود در جدول به میدان می‌رویم تا به رتبه‌های بالاتر برسیم. در سوی دیگر صنعت‌ نفت نیز، برای بقا می‌جنگد و به همین دلیل حساسیت این دیدار دست‌کمی از بازی با تیم‌های صدرنشین ندارد.

او در پایان افزود: برای دوست خوبم، سامان فلاح، آرزوی سلامتی دارم، امیدوارم هر چه زودتر دوران نقاهت را پشت سر بگذارد و با بازگشت به فوتبال بتواند به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها