کد خبر : 1900190 | 21 فروردين 1402 ساعت 11:18 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

فداکاری اسطوره برای ماندن در دورتموند

مارکو رویس، کاپیتان و اسطوره دورتموند، در آستانه تمدید قرارداد یک‌ساله با این تیم قرار دارد.

فداکاری اسطوره برای ماندن در دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اطلاعات بیلد، مارکو رویس 33 ساله، کاپیتان و اسطوره دورتموند، آخرین مراحل تمدید قرار داد خود با این تیم را سپری می‌کند و فقط رسمی شدن آن باقی مانده است. احتمالا اوایل هفته آینده، ستاره دورتموند قرارداد خود را که در تابستان به پایان می‌رسد، یک فصل دیگر تا سال 2024 تمدید خواهد کرد.

با این حال، رویس باید زیان‌های مالی سنگینی را بپذیرد؛ با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو، ستاره تهاجمی تا کنون بیشترین درآمد را داشته است. با جوایز و پاداش عملکرد، در بهترین حالت، او می‌تواند فقط هفت میلیون یورو در آینده به دست آورد.

به زبان ساده، رویس تقریباً نیمی از حقوق خود را از دست می‌دهد، اما می‌تواند با باشگاه قلبش به کار خود پایان دهد. او مطمئناً می‌توانست در خارج از کشور کمی بیشتر درآمد داشته باشد.

گفتنی است مارکو رویس دیگر یک بازیکن بدون جایگزین در ترکیب دورتموند محسوب نمی‌شود. در جریان پیروزی زنبورها مقابل یونیون برلین، ستاره آلمانی کار را از روی نیمکت آغاز کرد و ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، اینگونه تصمیم خود را توضیح داد: "ما می‌خواستیم از بازیکنانی در پست وینگر استفاده کنیم که سرعت بالایی دارند."

1840771

دیدگاه‌ها