کد خبر : 1900201 | 21 فروردين 1402 ساعت 12:22 | 23.1K بازدید | 7 دیدگاه

سیلوا و یامگا، غیبت‌هایی که دردسرساز نیست

استقلال در حالی مهیای بازی با هوادار می‌شود که در این بازی نمی‌تواند از رافائل سیلوا و کوین یامگا در خط دفاعی استفاده کند.

سیلوا و یامگا، غیبت‌هایی که دردسرساز نیست

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها بعد از 48 ساعت تعطیلی اولین جلسه تمرین را برای بازی با هوادار در کمپ ناصر حجازی برگزار می‌کنند و ریکاردو ساپینتو در اولین جلسه تمرین می‌بایست تکلیف جانشین این دو بازیکن برای دیدار بعدی را مشخص کند که البته به نظر می‌رسد ایده‌های مربی پرتغالی برای بازی جدید مشخص است.

غیبت دو بازیکن کلیدی در ترکیب تیم استقلال چیز تازه‌ای نیست و این را آبی‌ها در گذشته بارها و بارها تجربه کرده بودند. در دیدار با آلومینیوم اراک هم روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور محروم بودند که به جای آنها به نسبت بازی با ذوب آهن زبیر نیک‌نفس و سعید مهری بازی کردند و استقلال توانست همان بازی خوب خود را تکرار کند و در نهایت با یک گل برنده شود.

1836262

در مصاف با هوادار هم این غیبت‌ها برای ریکاردو ساپینتو دردسرساز نیست، به این خاطر که از محمدحسین مرادمند و صالح حردانی استفاده خواهد کرد. محمدحسین مرادمند این فصل هم حضور در ترکیب ثابت استقلال را در بازی با فولاد و مس رفسنجان تجربه کرده بود و نمایش خوبی در خط دفاعی تیمش داشت و اگر در بازی با مس رفسنجان از ناحیه هسمترینگ مصدوم نمی‌شد، بازی‌های بیشتری برای آبی‌ها انجام می‌داد. او درحالی‌که فرصت خوبی برای نقاهت در اختیار داشته آماده است یک بار دیگر نمایش خوب در خط دفاعی استقلال را در بازی با هوادار تکرار کند. در سمت راست خط دفاعی هم صالح حردانی به جای کوین یامگا بازی خواهد کرد. بازیکنی که حضور در ترکیب ثابت استقلال را بارها و بارها تجربه کرده است و حتی در این فصل هم به عنوان مدافع راست گل زده است که آخرین بار این اتفاق در بازی با پیکان رخ داد که با یک شوت تماشایی دروازه تیم تهرانی را باز کرد.

مصاف استقلال – هوادار شنبه آینده ساعت 19:30 در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها