کد خبر : 1900227 | 21 فروردين 1402 ساعت 14:20 | 27.3K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو:

تلاش بی‌نتیجه والورده برای جلب رضایت شاکی

اطرافیان والورده تا شب گذشته تلاش داشتند تا الکس بائنا را از شکایت منصرف کنند ولی موفق نشدند.

تلاش بی‌نتیجه والورده برای جلب رضایت شاکی

به گزارش "ورزش سه" شنبه شب و پس از مسابقه رئال برابر ویارئال در برنابئو که با غلبه شاگردان ستین بر کهکشانی‌ها همراه بود، فده والورده با الکس بائنا درگیر شد و بنا بر ادعای رسانه‌های مختلف، با مشت به صورت او کوبید.

1840820

این حرکت به عنوان تلافی به اظهارات قبلی بائنا در مورد پسر والورده در نظر گرفته شد. با این حال، بائنا، بیان هر گونه جمله توهین‌آمیز به والورده یا صحبت در مورد خانواده او را در یک پست در رسانه‌های اجتماعی رد کرده است.

1840821

باشگاه ویارئال ترجیح داد از والورده شکایت نکند ولی بائنا در نهایت شب گذشته علیه ستاره اروگوئه ای به پلیس شکایت کرد و به این ترتیب پرونده ای کیفری برای والورده تشکیل شد.

1840822

طبق ادعای برنامه ال‌چیرینگیتو، اطرافیان والورده روز گذشته تلاش زیادی کردند تا بائنا را از شکایت منصرف کنند ولی در نهایت بازیکن ویارئال روی تصمیم خود ماند و شکایت کرد. او بلافاصله به بیمارستان رفته بود و برگه‌ای از پزشکان دریافت کرد که ضربه به صورتش را تایید می کرد. ال‌چیرینگیتو همچنین ادعا کرده است که بر خلاف ادعای ویارئال، در آن قسمت از ورزشگاه که اتفاق رخ داد، دوربین امنیتی وجود نداشته ولی چندین بازیکن ویارئال شاهد ماجرا بودند و به نفع هم تیمی خود شهادت خواهند داد. اکنون باید منتظر کامل‌شدن تحقیقات پلیس ماند.

دیدگاه‌ها