کد خبر : 1900241 | 21 فروردين 1402 ساعت 14:58 | 32.2K بازدید | 9 دیدگاه

هواپیمایی بی‌نام و نشان بایرن را به منچستر برد

ستاره‌های بایرن با یک هواپیمای جدید به منچستر خواهند رفت.

هواپیمایی بی‌نام و نشان بایرن را به منچستر برد

به گزارش "ورزش سه"، به‌طور غیرمنتظره‌ای، باواریایی‌ها هنوز قرارداد اسپانسری با شرکت هواپیمایی "قطر ایرویز" دارند (امسال منقضی می‌شود) که در بین هواداران بسیار بحث برانگیز و حتی منفور است.

قطر ایرویز عمدتاً در پروازهای طولانی مدت تخصص دارد. در واقع برای اکثر مسیرهای داخل اروپا، قطری‌ها مجوز ندارند. این در مورد ارتباط بین مونیخ و منچستر نیز صدق می‌کند.

از آنجایی که لوفت هانزا از سال 2018 اسپانسر بایرن نبوده است، این باشگاه توانست از بین پیشنهادات پروازی مختلف در این مورد یکی را انتخاب کند. البته علاوه بر تایید مسیر پروازی مربوطه، نسبت قیمت به عملکرد نیز باید در این انتخاب نقش داشته است.

این بار Hi Fly Malta شرکتی خواهد بود که کار پروازه ستاره‌های بایرن به سمت منچستر را انجام می‌دهد. هواپیمای حامل اعضای بایرن یک یک ایرباس A340 است که آن‌ها را به انگلیس می‌برد.

در هواپیمای "Hi Fly Malta" (یکی از زیرمجموعه‌های پرتغالی Hi Fly) که در سال 2013 تأسیس شد، ستاره‌ها می‌توانند انتظار 267 صندلی داشته باشند که دوازده تای آنها فرست کلاس، 42 صندلی در کلاس تجاری و 213 صندلی باقی مانده در کلاس اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

دیدگاه‌ها