کد خبر : 1900250 | 21 فروردين 1402 ساعت 15:33 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

سه بازی، یک امتیاز و یک گل زده؛

روزهای سخت ژیل ویسنته بدون علیپور

غیبت علی علیپور که در واپسین روزهای سال 1401 با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد، در ترکیب ژیل ویسنته مشهود است.

روزهای سخت ژیل ویسنته بدون علیپور

به گزارش "ورزش‌سه"، ژیل وینسته این فصل از رقابت‌ها را خوب شروع نکرد و مدیران این باشگاه مجبور به تعویض دو مربی شدند. روزهایی که با این دو مربی گذشت، نه برای تیم و نه برای مهاجم ایران ژیل ویسنته خاطرات خوشی را به همراه نداشتند، اما با انتخاب دنیل سوسا به عنوان سرمربی تیم شرایط به طور کلی دگرگون شد و علی علیپور هم روزهای خوبی را البته تا پیش از روز شانزدهم اسفندماه تجربه کرد.

روز شانزدهم اسفندماه بود که علیپور پس از برخورد سختی که در دیدار برابر فامالیکایو داشت، از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و پای خود را به تیغ جراحان سپرد تا این فصل از رقابت‌ها را به طور کامل از دست بدهد.

تا پیش از این علیپور توانسته بود در مجموع 19 بازی که با 6 حضور ثابت همراه شده بود، 4 گل بزند، 2 پاس گل بدهد. در واقع او در مجموع 800 دقیقه موفق به ثبت چنین رکوردی شده است.

ژیل ویسنته در مقطعی که علی علیپور دچار مصدومیت شد، روزهای خوبی را تجربه می‌کرد و هفته به هفته در حال بالا آمدن درجدول رده بندی مسابقات بود، اما پس از پیروزی برابر پورتو و ماریتیمو آنها به سراشیبی سقوط افتادند و حالا از سه مسابقه قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و یک گل به ثمر رسانده‌اند تا جای خالی مهاجم ایرانی این تیم که این روزها تمرینات فیزیوتراپی را به طور منظم برای بازگشت به فوتبال دنبال می‌کند، به چشم بیاید.

دیدگاه‌ها