کد خبر : 1938974 | 31 اردیبهشت 1402 ساعت 20:50 | 42K بازدید | 7 دیدگاه

روزگار عجیب تیم پرتغالی پس از علیپور

ژیل ویسنته بدون مهاجم ایرانی خود یک شکست دیگر مقابل ویتوریا گیمارش متحمل شد.

روزگار عجیب تیم پرتغالی پس از علیپور

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که سه ماه و نیم قبل در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیکائو با مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی مواجه شد و از زمین بیرون رفت، امروز برای سیزدهمین بازی پیاپی نتوانست تیمش را همراهی کند و دور از لیست ژیل ویسنته در دیدار مقابل ویتوریا گیمارش بود.

تیم ژیل ویسنته در حالی از ساعت ۱۸ امشب مقابل تیم رده ششمی ویتوریا گیمارش قرار گرفت و یکی از دیدارهای هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ برتر پرتغال را برگزار کرد که امیدوار بود برای دومین بازی پیاپی به برتری برسد، اما آنها در غیاب مهاجم ایرانی خود بازهم ناکام ماندند و مغلوب شدند.

پس از اینکه علی علیپور با پارگی رباط صلیبی مواجه شد، ژیل ویسنته در سه هفته متوالی شرایط خوبی داشت و یک تساوی برابر ویزلا و دو پیروزی برابر پورتو و ماریتیمو به دست آورد، اما بعد از آن روزهای بحرانی سپری کرد و در هشت مسابقه پیاپی فقط ۲ امتیاز گرفت تا از جمع بالای جدولی‌ها فاصله بگیرد و به نیمه پایین برود.

1736550

یاران علیپور در هشت بازی پیاپی ۲ تساوی و ۶ شکست داشتند و فقط در مسابقه هفته گذشته مقابل بوآویشتا توانستند به برتری برسند و امشب هم با یک گل برابر ویتوریا گیمارش مغلوب شدند تا ۳۴ امتیازی بمانند و به رده چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال سقوط کنند؛ شرایطی عجیب که در ابتدای فصل تصورش را نمی‌کردند.

ژیل ویسنته که در زمان بازی علی علیپور برای رسیدن به سهمیه‌های اروپایی تلاش می‌کرد و چشم به حضور در جمع ۶ تیم بالانشین داشت، حالا وضعیتی پیدا کرده که اگر لیگ برتر پرتغال سه، چهار هفته دیگر دنبال می‌شد، شاید به دسته پایین‌تر هم می‌رفت.

دیدگاه‌ها