کد خبر : 1900255 | 21 فروردين 1402 ساعت 15:53 | 52.8K بازدید | 12 دیدگاه

صادقی: آن زمان که دبی و استانبول بودی هیات مدیره آورده داشت؟

حمله کاپیتان اسبق استقلال به عضو هیات مدیره

کاپیتان اسبق استقلال با ابراز گلایه بابت شرایط این تیم، مدعی است که اعضای هیات مدیره باید تلاش بیشتری برای مدیریت اوضاع آبی‌پوشان برای برون رفت از اوضاع کنونی داشته باشند.

حمله کاپیتان اسبق استقلال به عضو هیات مدیره

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع هر چقدر از نظر کسب نتیجه برای استقلال در این فصل خوب پیش می‌رود و آنها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل همچنان مدعی اصلی کسب قهرمانی هستند، در بیرون زمین با بحران بزرگی مواجه است. از حذف دوباره از لیگ قهرمانان آسیا که تلاش آنها برای قهرمانی فصل گذشته را نقش برآب کرد تا بدهی‌های انبوه و مشکلات مالی و اختلافات که آینده روشنی را از این جهت پیش روی هواداران قرار نمی‌دهد.

امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقالل و مدافع ملی‌پوش این تیم که همواره به عنوان یکی از منتقدین شرایط مدیریتی این تیم شناخته می‌شود، در تازه‌ترین صحبت‌های خود به چالش‌های اخیر آبی‌پوشان پرداخته است.

امیرحسین صادقی در ابتدای صحبت‌هایش با تشکر از بازیکنان این تیم برای کسب نتایج رضایتبخش تا به اینجای فصل گفت: استقلال داخل زمین وضعیت خوبی دارد و این فقط از نظر کسب نتیجه است. خیلی امیدوار کننده بود که 8 امتیاز اختلاف تا صدر جدول رده بندی را جبران کردند و الان یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی باشند.

مدافع اسبق آبی‌ها در ادامه انتقادات خود را متوجه بخش مدیریتی کرده و مدعی است در بیرون از منطقه فنی اوضاع به سود این تیم نیست: متاسفانه به غیر از این مورد، شرایط اصلا خوب نیست. بازیکنان کاملا حق دارند که به دنبال مطالباتشان باشند. زمان ما هم شرایط اینطور بود. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف پرونده شکایت استراماچونی برطرف شود. بحث امروز در همه جا استراماچونی است و همه درباره او صحبت می‌کنند.

1840863

کاپیتان اسبق استقلال در ادامه گلایه‌های خود با اشاره به عدم مدیریت در موضوع مربوط به بدهی آندره آ استراماچونی که منجر به حذف این تیم از آسیا شد گفت: سه سال است که در مورد استراماچونی فقط حرف می‌زنند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند. در این مدت هم هیچ عزم ملی هم وجود نداشت که بخواهند پول او را پرداخت کنند. در غیر این صورت الان وضعیت اینطور نبود. با وضعیتی که همه شاهد آن هستیم پول حالاحالاها پرداخت نمی‌شود. به غیر از عزم ملی وقتی پول هم در باشگاه وجود داشت بی کفایتی مدیران موجب شد پول پرداخت نشود. فقط مدیران به اسم خودشان فکر می‌کنند و به فکر آینده استقلال اصلا نبوده و نیستند. اگر به فکر باشگاه بودند می‌توانستند پول را کم کم به او پرداخت کنند ولی هیچ کاری انجام ندادند.

صادقی درباره اظهارات امروز محمد مومنی که اعلام کرد جلسات هیات مدیره هیچ خروجی ندارد، اینطور واکنش نشان داد: در مورد اعضای ورزشی هیات مدیره استقلال بارها صحبت کردم. متاسفانه هیچ تغییری هم در ترکیب اعضای هیات مدیره به وجود نیامد. زمانی که دوستان ابتدای فصل گذشته در زمان مدیریت قبلی با خانواده استانبول یا دبی بودند آن موقع هیات مدیره هیچ آورده ای داشت؟ یا این ماشین‌هایی که دوستان از باشگاه گرفتند و می‌گویند که پولش را هم دادند، باز هم هیات مدیره آورده‌ای داشت؟

مدافع اسبق استقلال در پایان با اشاره به عملکرد محمد مومنی گفت: واقعا وقتی هیچ کاری انجام نمی‌دهند چرا باید در هیات مدیره باشگاه باشند؛ خطاب به آقای مومنی می‌گویم اگر نمی‌توانی کاری انجام بدهی لطفا با یک خداحافظی همه ما را خوشحال کن! وقتی هیچ ثمره مثبتی در باشگاه ندارید پس خواهشا هر چه زودتر استقلال را رها کنید.

دیدگاه‌ها