کد خبر : 1900260 | 21 فروردين 1402 ساعت 16:17 | 23.4K بازدید | 67 دیدگاه

برابر لیورپول تازه متوجه شدم رئال یعنی چه

رودیگر: ترس را می‌توان در تک تک حریفان رئال دید

آنتونیو رودیگر به تدریج در حال کشف رئال و راز ترسناک بودن این تیم در لیگ قهرمانان است. او می‌گوید ترس را در چهره تک تک رقبای رئال می‌بیند.

رودیگر: ترس را می‌توان در تک تک حریفان رئال دید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در تابستان گذشته و پس از پایان قراردادش با چلسی، با وجود داشتن پیشنهاد از بارسلونا و یوونتوس ترجیح داد به رئال برود و حالا مدافع ثابت این تیم است. رودیگر با رئال تاکنون قهرمانی سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را جشن گرفته و این شانس را دارد تا با کهکشانی‌ها فاتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز شود.

1840871

مدافع آلمانی در مصاحبه با مارکا و در بررسی عملکرد رئال در فصل جاری گفت: «در لالیگا شانس زیادی برای قهرمانی نداریم ولی باید بازی‌های بعد را ببریم. در کوپا دل ری به فینال رفته ایم و در لیگ قهرمانان نیز شانس قهرمانی داریم. در کوپا دل ری پیروزی بزرگی در نوکمپ کسب کردیم و در لیگ قهرمانان نیز به یک چهارم نهایی رسیده ایم و هدف مشخصا قهرمانی است.»

برتری 0-4 در نوکمپ: «بازی فوق العاده ای بود و همه تیم عالی کار کرد. رئال یک بار دیگر در دیداری بزرگ ارزش هایش را نشان داد. به خصوص برای تونی کروس خوشحالم چون او فقط یک کوپا دل ری را کم دارد و با رئال در 10 سال گذشته همه چیز را برده است. او همیشه به من می‌گفت جای کوپا دل ری در ویترین افتخاراتش خالی است. امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.»

رودیگر در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: «دیگر مشکلی ندارم و شرایطم خوب است. مشکلی در ساق پا داشتم ولی برای بازی چهارشنبه برابر چلسی در دسترسم.»

1840872

رویارویی برابر تیم سابق در لیگ قهرمانان: «چلسی نسبت به فصل قبل بسیار تغییر کرده و واقعا نمی‌دانم برابر ما چگونه بازی خواهند کرد و اینکه منتظر چه دیداری باید باشیم. این تیم شباهتی به تیمی که در آن بازی می‌کردم، ندارد. البته مطمئنم چلسی برابر ما خوب بازی خواهد کرد چون بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد. بازی ساده ای نیست ولی ما رئال مادرید هستیم.»

ترجیح می دادید برابر چلسی در فینال بازی کنید؟ «برایم مهم نیست. البته اگر در فینال مقابل آنها بازی می‌کردیم، داستان فوق‌العاده‌ای می‌شد. برابر چلسی، هیچ حس خاصی ندارم و فقط به پیروزی فکر می‌کنم. ما در یک چهارم نهایی هستیم و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بهترین چیز این است که ما اینجا می‌دانیم، چگونه در چنین دیدارهایی کار کنیم.»

سال گذشته شما در برنابئو گل زدید. این فصل باید این کار را در استمفورد بریج انجام دهید: «من سعی می‌کنم همیشه بهترین کار را برای تیم انجام دهم؛ اما گلزنی وظیفه بنزما، وینیسیوس و رودریگو است. وظیفه من دفاع کردن است.»

1801000

آیا دفاع کردن در رئال مادرید دشوارتر از تیم های دیگر است؟ «بله، راستش را بخواهید، همینطور است. در اینجا مانند سایر تیم ها دفاع نمی کنند، بنابراین یک مدافع باید در مورد نقش خودش آگاه باشد و من نقش خودم را می‌دانم. چگونه می‌توان از باشگاهی که هر سال قهرمان یک جام مهم می‌شود، گلایه کرد؟ من به زمین می‌روم و کاری که به من گفته اند را انجام می‌دهم.»

جو ترسناک لیگ قهرمانان در برنابئو: «اینجا در بازی‌های لیگ قهرمانان همه چیز کاملاً تغییر می‌کند و این چیزی است که هنوز به آن عادت نکرده ام. نکته شگفت‌انگیز اینکه، برای هم تیمی هایم، بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان یک قضیه عادی است و مثل یک بازی معمولی به آن نگاه می کنند. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته‌ام.  هواداران حتی در بازی‌های بیرون خانه هم متفاوت تشویق می کنند. مثلا در آنفیلد همواره صدای آنها به گوش می‌رسید. ببینید، سال قبل که با چلسی برابر رئال بازی کردم، برنابئو برای ما واقعا ترسناک بود.

1578098

 در تیم‌های دیگر نیز می‌توانید این ترس را ببینید. من در بازی با لیورپول تازه متوجه شدم رئال یعنی چه و راز این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و کامبک ها چه چیزی است. این دیوانه کننده و حتی ترسناک است. وقتی لیورپول 2-0 جلو بود نیز حتی می شد ترس را در چهره آنها دید. چیزی که برای آنها عادی نبود. ما بعد از زدن گل اول و دوم دیگر مشخص بود که قرار است برنده شویم. در بازی های بزرگ می‌توانید ببینید که رئال چقدر متفاوت می‌شود. بهترین اتفاق این است که وینیسیوس با همین ذهنیت در حال رشد است و در حال حاضر نیز سرنوشت ساز کار می‌کند.»

دیدگاه‌ها