کد خبر : 1900270 | 21 فروردين 1402 ساعت 17:09 | 28.3K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره چهل ساله امارات قصد کنار کشیدن ندارد

اسماعیل مطر اعلام کرد که فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد و می‌خواهد همچنان در استادیوم‌های امارات به میدان برود.

ستاره چهل ساله امارات قصد کنار کشیدن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل مطر ستاره و کاپیتان فعلی الوحده و سابق تیم ملی امارات تاکید کرد که اعداد و ارقام به خصوص در سال های اخیر ثابت می کند که او می تواند مدت زیادی به فوتبالش ادامه دهد. او می‌گوید که همیشه به دنبال این بوده که الگو و نماینده ای از امارات در کل خلیج فارس باشد.

اسماعیل مطر جمعه گذشته تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت. ستاره و کاپیتان الوحده برای بیست و سومین فصل متوالی با لباس این تیم به میدان می رود و یکی از ماندگارترین بازیکنان تاریخ فوتبال امارات و از اسطوره‌های این کشور به شمار می‌رود.

مطر در مصاحبه ای که پس از پیروزی الوحده برابر تیم البرج لبنان در دور برگشت از مرحله اول مقدماتی جام ملک سلمان انجام داد، گفت:  
خدا را بابت همه چیزهایی که به دست آمده، شکر می‌کنم و معتقدم با اعداد و ارقام ثابت کرده ام که در دوره فعلی، بهترین کیفیت را در زمین ارائه می‌کنم. شاید آمار من در سه فصل اخیر خیلی بهتر از قبل باشد. کیفیت حضور من در 3 فصل گذشته، بهتر از 15 سال قبل است و این ثابت می‌کند که می‌توانم برای مدت طولانی به فوتبال ادامه دهم.

 وی افزود: ذهنیت بین بازیکن جوان و بازیکن باتجربه تغییر می‌کند و من تلاش می‌کردم نماینده خوبی برای فرهنگ بازیکنان اماراتی باشم و بازیکنان با الگوبرداری از من، بتوانند تا چنین سنی به فوتبال ادامه دهند.

دیدگاه‌ها