کد خبر : 1900295 | 21 فروردين 1402 ساعت 20:20 | 16.3K بازدید | 30 دیدگاه

گورتزکا: آهنگ چمپیونزلیگ زیباترین آهنگ دنیا است

لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان می‌گوید بازی در هیچ تورنمنتی به اندازه چمپیونزلیگ برایش لذت‌بخش نیست.

گورتزکا: آهنگ چمپیونزلیگ زیباترین آهنگ دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر منچستر به مصاف سیتی می‌رود.

بایرن مونیخ و منچسترسیتی هر دو از مدعیان قهرمانی این فصل چمپیونزلیگ هستند و دیدار آن‌ها را به نوعی می‌توان فینال زودرس در مرحل یک‌چهارم نهایی دانست.

لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ، در مصاحبه با سایت یوفا درباره لیگ قهرمانان و مسابقه فرداشب صحبت کرده و می‌گوید باواریایی‌ها از گروه مرگ رقابت‌ها به راحتی و با اقتدار صعود کردند و در لیگ قهرمانان همیشه با روحیه بالا و اعتماد به نفس به میدان می‌روند.

1840927

آهنگ چمپیونزلیگ مو به تنم سیخ می‌کند
آهنگ چمپیونزلیگ بهترین چیزی است که می‌توان شنید. هر چقدر به آن گوش می‌دهم سیر نمی‌شوم. هر وقت که این آهنگ به گوشم می‌خورد مو به تنم سیخ می‌شود. بچه که بودم هر وقت این آهنگ را می‌شنیدم تصور می‌کردم که در یک بازی لیگ قهرمانان در زمین چمن ایستاده‌ام و قبل از شروع مسابقه تیمم در حال دست تکان دادن برای هواداران هستم.
بازی در لیگ قهرمانان برایم رویایی است که به واقعیت تبدیل شده. چمپیونزلیگ منحصر به فرد است. در روزهای قبل از مسابقه ما با توپ چمپونزلیگ تمرین می‌کنیم و با خودمان فکر می‌کنیم شب بازی در چمپیونزلیگ نزدیک است.

بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان
اگر به نتایج ما تا اینجا نگاه کنید مشخص است که ما یکی از قدرت‌های تورنمنت بوده‌ایم. اولین بار که گروه ما مشخص شد خیلی‌ها در آلمان نگران شدند و نفس در سینه‌شان حبس شد. گروهی که ما و میلان و بارسلونا در آن حضور داشتیم به گروه مرگ معروف شده بود. مشخص بود که یکی از این باشگاه‌های بزرگ باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شود ولی ما مطمئن بودیم که این باشگاه بایرن مونیخ نیست. با ما این روحیه وارد رقابت‌ها شدیم و با اعتماد به نفس بالا صعود کردیم.

من هر چه دارم از بایرن مونیخ دارم
بعد از پنج سال حضور در بایرن می‌توانم بگویم که عاشق این باشگاه هستم و مفتخرم که با پیراهن بایرن مونیخ بازی می‌کنم. من با این باشگاه بزرگ شده‌ام چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر شخصی. بایرن به ذهنیت من شکل داده و نوع نگاه به فوتبال و بازی‌ها را مدیون بایرن هستم.

روحیه "میا سن میا" کلید موفقیت بایرن است
روحیه "میا سن میا" که خیلی درباره‌اش صحبت می‌شود و همه جای دنیا شناخته شده است روحیه‌ای است که من خیلی زود با آن سازگار شدم و درونی‌اش کردم. من در تک‌تک بازی‌هایی که در زمین حضور دارم سعی می‌کنم با این روحیه بازی کنم.

دیدگاه‌ها