کد خبر : 1900298 | 22 فروردين 1402 ساعت 04:00 | 17.1K بازدید | 21 دیدگاه

هفتمین ضربه خراب شده دوران حرفه‌ای این ستاره؛

احتمال محرومیت صلاح از زدن پنالتی‌های لیورپول

ضربه پنالتی محمد صلاح، ستاره لیورپول، در رویارویی با آرسنال از دست رفت تا شاید یک بازیکن دیگر به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم معرفی شود.

احتمال محرومیت صلاح از زدن پنالتی‌های لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه صلاح در سال‌های گذشته از روی نقطه پنالتی بارها دروازه حریفان را باز کرده اما برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود با لیورپول دو ضربه پنالتی متوالی خود را از دست داده است. دیدار با بورنموث که با شکست یک بر صفر لیورپول به پایان رسید و سپس مسابقه حساس مقابل آرسنال که با تساوی 2 بر 2 همراه شد، جایی بود که صلاح از پس گل کردن پنالتی‌های خود برنیامد.

محمد صلاح در طول دوران حضورش در باشگاه‌های مختلف و تیم ملی مصر، 7 ضربه پنالتی را از دست داده است که اولین آن در سال 2017 با پیراهن لیورپول مقابل هادرزفیلد تاون در لیگ برتر انگلیس و آخرین آن مقابل آرسنال در بازی این هفته بود.

1840932

به طور کلی، صلاح در دوران حرفه‌ای خود 37 ضربه پنالتی زده که 30 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرده و 7 ضربه پنالتی را از دست داده است.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نیز بعد از پنالتی‌های از دست رفته محمد صلاح گفت که در خصوص احتمال محرومیت این ستاره از زدن ضربات پنالتی لیورپول در بازی‌های آینده با او صحبت خواهد کرد. اما فعلا قطعی نیست.

دیدگاه‌ها