کد خبر : 1900307 | 21 فروردين 1402 ساعت 21:26 | 22.1K بازدید | 8 دیدگاه

اللهیار روی دور افتاده؛

صیادمنش پاس داد، ترائوره شلیک کرد

ستاره ایرانی هال سیتی پاس تک گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل میلوال را داد.

صیادمنش پاس داد، ترائوره شلیک کرد

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش که پس از مصدومیت طولانی مدت در دو مسابقه پیاپی حضور تعویضی داشت و در چهار بازی متوالی چمپیونشیپ انگلیس از ابتدا به زمین رفته و نمایش موثری در ترکیب هال سیتی ارائه کرده بود، امروز هم جزو نفرات اصلی تیمش برابر میلوال قرار گرفت که باز هم درخشید.

تیم فوتبال هال سیتی که هفته گذشته با گلزنی اللهیار صیادمنش به تساوی چهار بر چهار مقابل ساندرلند رسیده بود، امروز هم با درخشش مهاجم ایرانی خود و پاس گل این بازیکن توانست سه امتیاز ارزشمند دیگر در راه بقا در چمپیونشیپ انگلیس به دست بیاورد و برای چهارمین بازی متوالی بدون شکست بماند.

1840944

هال سیتی در دقیقه ۷۰ بازی امروز روی پاس اللهیار صیادمنش و شوت پای چپ تماشایی آداما ترائوره از پشت محوطه جریمه دروازه میلوال را باز کرد و توانست به پیروزی یک بر صفر خانگی دست پیدا کند.

1840945

یاران صیادمنش که طی سه هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس سه تساوی داشتند، امروز به برتری یک بر صفر مقابل میلوال دست پیدا کردند تا ۵۲ امتیازی شوند و با تفاضل گل کمتر نسبت به استوک‌سیتی در جایگاه شانزدهم جدول این مسابقات قرار بگیرند.

1840946

اللهیار که پیش از این در ۱۳ مسابقه چمپیونشیپ انگلیس یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، امروز توانست دومین پاس گل فصل خود در این رقابت‌ها را برابر میلوال بدهد.

ویدئو: 277441

دیدگاه‌ها