کد خبر : 1900314 | 22 فروردين 1402 ساعت 05:00 | 20.8K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره نروژی به این ناکامی پایان می‌دهد؟

آتش انتقام در چشم‌های هالند برای بازی با بایرن

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی و کابوس تمام خط دفاعی‌های لیگ برتر انگلیس، انگیزه وحشتناکی برای کسب اولین پیروزی مقابل بایرن مونیخ دارد.

آتش انتقام در چشم‌های هالند برای بازی با بایرن

به گزارش "ورزش سه"، هالند که در این فصل 44 گل به ثمر رسانده، هرگز موفق نشده جلوی بایرن مونیخ پیروز باشد. او 7 بار مقابل بایرن قرار گرفته و همه آن‌ها را شکست خورده است!

هالند و تیمش، من‌سیتی فردا سه‌شنبه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌روند و این اتفاق درحالی است ‌‌که تمام تقابل‌های قبلی هالند به همراه تیم سابقش، بروسیا دورتموند، برابر این تیم با شکست همراه بوده است.

1840961

هالند در فصل‌های حضور در دورتموند حتی در بازی‌هایی که به بایرن مونیخ گل می‌‌زد هم مقابل این غول آلمانی ناکام می‌ماند‌. در این هفت دیدار، هالند 5 گل زد و این اتفاق در حالی رقم خورد که تنها در دو بازی از هفت مسابقه، 90 دقیقه کامل بازی کرده است.

شرایط اکنون برای هالند بسیار متفاوت است، زیرا او دیگر در بورسیا دورتموند بازی نمی‌کند و با یکی از بهترین تیم‌های فوتبال انگلیس، منچسترسیتی که به شدت دنبال کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است مقابل بایرن قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها