کد خبر : 1900316 | 21 فروردين 1402 ساعت 22:35 | 11.5K بازدید | 20 دیدگاه

دلیخت: می‌توانیم هالند را از کار بیندازیم

ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، پیش از دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان می‌گوید ارلینگ هالند در اوج آمادگی است ولی خط دفاعی بایرن می‌تواند مانع از گلزنی او بشود.

دلیخت: می‌توانیم هالند را از کار بیندازیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که برای دیدار با منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به شهر منچستر سفر کرده فردا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این مرحله در اتحاد به مصاف سیتیزن‌ها می‌رود.

در آستانه مسابقه ماتیس دلیخت به همراه توماس توخل در سالن کنفرانس خبری حاضر شدند تا به نمایندگی از بایرن به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

دلیخت از سیتی به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دنیا یاد کرد و ارلینگ هالند را ستود ولی گفت در صورتی که هم‌تیمی‌های هالند نتوانند پاس‌های خوبی به او بدهند ستاره نروژی در گلزنی ناکام خواهد بود و این برنامه خط دفاعی بایرن است.

1840965

ایستادگی مقابل ارلینگ هالند
هالند یکی از بهترین مهاجمان دنیا است و این روزها خیلی آماده است. منچسترسیتی روی هم‌ رفته تیم خیلی خوبی است. ما باید تمرکزمان را در طول مسابقه حفظ کنیم. کل تیم باید تمرکز بالا داشته باشد. باید فردا با تمام قوا تلاش کنیم.

گل دلیخت در بازی اخیر بایرن مقابل فرایبورگ
مهم این است که پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم. اینکه گل‌های تیم را چه کسانی می‌زنند مهم نیست. فقط پیروزی تیم مهم است.

بازی فردا مقابل منچسترسیتی
بازی پیچیده‌ای است. سازماندهی دفاعی بایرن اهمیت زیادی دارد. هالند بازیکن خیلی خوبی است ولی اگر هم‌تیمی‌هایش نتوانند پاس‌های خوبی به او برسانند گل زدن برایش سخت خواهد شد. کل تیم باید عملکردی عالی داشته باشد تا بتوانیم مقابل آن‌ها پیروز بشویم. جو درونی بایرن خیلی خوب است و ما برای فردا انگیزه زیادی داریم. من بی‌صبرانه منتظر شروع بازی هستم.

دلیخت خط دفاعی 3 نفره را ترجیح می‌دهد یا 4 نفره؟
من در هر دو سیستم احساس راحتی می‌کنم. خوشحالم که تصمیم‌گیری درباره این موضوع به عهده من نیست.

میزان آمادگی دلیخت؟
من سعی می‌کنم در تک‌تک بازی‌ها عملکرد یکسانی داشته باشم. یک مدافع باید این‌طور باشد. سعی می‌کنم همیشه روی کارم تمرکز داشته باشم و هر روز خوب تمرین کنم. خوشحالم که اوضاع خوب است ولی می‌دانم که در فوتبال همه چیز ممکن است خیلی سریع تغییر کند.

سیتی یا بایرن؛ کدام تیم شانس قهرمانی چمپیونزلیگ است
تیم‌های خیلی خوبی در این تورنمنت هستند ولی منچسترسیتی یکی از بهترین تیم‌های امروز دنیا است. ما هم تیم پرقدرتی هستیم و به همین دلیل فردا شاهد دیداری بزرگ هستیم. آن‌ها تیمی قوی و مربی‌ای خوب دارند. سیتی هر سال یکی از شانس‌های قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

دیدگاه‌ها