کد خبر : 1920328 | 22 فروردين 1402 ساعت 00:29 | 18.2K بازدید | 44 دیدگاه

بارسلونا 0-0 خیرونا: مساوی از سر شکم‌سیری!

بارسلونا در دیداری خانگی مقابل خیرونا با تساوی 0-0 متوقف شد.

بارسلونا 0-0 خیرونا: مساوی از سر شکم‌سیری!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که با 12 امتیاز برتری نسبت به رئال در صدر جدول قرار داشتند، بعد از شکست رقیب مقابل ویارئال، با خیال راحتی در این دیدار به میدان رفتند و در نهایت به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا برتری‌شان در صدر جدول به 13 امتیاز افزایش پیدا کند.

خیرونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بود که روی ارسال تونی ویا، این ویکتور سیگانکوف بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، روی اشتباه مدافعان میهمان، رافینیا صاحب توپ شد و پاس او، روبرت لواندوفسکی را در محوطه جریمه خیرونا صاحب موقعیت کرد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 9 بار دیگر ناهماهنگی مدافع و دروازه‌بان خیرونا می‌توانست به یک گل عجیب منجر شود اما پائولو گاسانیگا به هر شکل ممکن مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد اما حملات دو تیم به موقعیت خطرناکی منجر نشد تا اینکه در دقیقه 36، روی پاس عالی الکس بالده، رافینیا در سمت دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه او را گاسانیگا با یک واکنش خوب دفع کرد.

1850983

روی همین ضربه کرنر، ارسال رافینیا بالاتر از مدافعان حریف به رونالد آرائوخو رسید اما ضربه سر قدرتمندانه او را هم گاسانیگا دفع کرد تا دروازه خیرونا بسته بماند.
برتری بارسا در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و در دقیقه 45، روی فرار رافینیا و پاس او به محوطه جریمه، توپ با دخالت لواندوفسکی به آنسو فاتی رسید اما ضربه او هم از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی یک ضربه آزاد، رافینیا توپ را به مقابل دروازه خیرونا فرستاد اما ضربه اریک گارسیا هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.
برتری بارسا ادامه داشت اما در دقیقه 56 این خیرونا بود که می‌توانست به گل برسد اما والنتین کاستیانوس که روی پاس در عمق ایوان مارتین صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مارک آندره تراشتگن، ضربه‌اش را به بیرون رفت.

1850984
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تعویض‌های دو تیم هم نتوانست تغییری در شرایط بازی ایجاد کند. در دقیقه 78 بود که روی پاس خوب سرخیو بوسکتس، لواندوفسکی بار دیگر صاحب موقعیت شد اما علی‌رغم پشت سر گذاشتن مدافعان حریف، ضربه‌اش را به بیرون زد.
در دقایق پایانی این بازیکنان بارسا بودند که فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند و در وقت‌های تلف شده حتی می‌توانستند به گل برسند اما آخرین موقعیت‌های این تیم هم از دست رفت تا بازی با تساوی 0-0 به پایان برسد.

ویدئو: 297461

دیدگاه‌ها