کد خبر : 1920331 | 22 فروردين 1402 ساعت 01:22 | 62.1K بازدید | 7 دیدگاه

پس از اقرار و تعهد در سازمان خصوصی‌سازی؛

فتح‌الله‌زاده: آقای قربان‌زاده! چرا آبروی ما را می‌برید

مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش تندی نسبت به بیانیه سازمان خصوصی‌سازی داشت.

فتح‌الله‌زاده: آقای قربان‌زاده! چرا آبروی ما را می‌برید

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح‌الله‌زاده پس از اینکه محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان با برنامه فوتبال برتر مصاحبه کرده بود، روی خط تلفن این برنامه آمد و عنوان کرد: واقعا متاسف می‌شوم که این بی‌اخلاقی‌ها را می‌بینم و دلم به درد می‌آید. همه ما در جایگاه خودمان وظایفی داریم و سازمان خصوصی‌سازی در جایگاه مقام قضایی نیست که بگوید هفت ساعت آدم‌های من به آنجا(باشگاه استقلال) رفتند و ۱۰۰ درصد به یقین رسیده‌ایم و کار سازمان درست بود.

او ادامه داد: ما هم می‌گوییم کارشناسان ما هشت ساعت نشستند و به نتیجه‌ای که شما(سازمان خصوصی‌سازی) رسیده، نرسیدند. با این کار توسط سازمان خصوصی‌سازی، تمام برنامه‌های ما برهم ریخت و هر کجا بخواهیم برای گرفتن کمک برویم، می‌گویند پول‌های شما اینطور و آنطور شده و به نوعی اعتبار باشگاه ما را خراب کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: بنده یا امثال من اگر تخلفی داریم، باید به مقام قضایی ارجاع شود. مگر سال‌های گذشته ما وزیر و وکیل نداشتیم؟ هر وقت تخلفی دیدند یا احساس کردند، خودشان برخورد داشتند و به سازمان بازرسی و قوه قضائیه ارجاع دادند و بررسی شده است. الان هم باید مسائل باشگاه استقلال در آنجا بررسی شود، نه تلویزیون.

فتح‌الله‌زاده خطاب به میثاقی اظهار کرد: بعد از ظهر امروز قرار بود سه مدرک را به شما بدهم؛ چرا این کار را نکردم؟ این هم یک نوع بی‌اخلاقی است. عصر امروز دوشنبه ما را صدا زدند و گفتند می‌خواهیم با یکدیگر تفاهم کنیم؛ بنده نیز به همراه وکیلم به آنجا(سازمان خصوصی‌سازی) رفتیم و صحبت کردیم تا ببینیم چه کاری باید در این وضعیت انجام بدهیم. یک مسئله‌ای را نوشتیم و امضاء کردیم و بنده بیرون آمدم. بعد به آنها گفتم باید به صدا و سیما یک سری مدارک بدهم، اما آنها گفتند در روزی که تفاهم کردیم، این کار را نکنید ولی ساعاتی بعد گفتند آقای قربان‌زاده قبول نکرده است! بنده هم گفتم آقای عزیز بیکار که نیستم. الان که ما این همه دردسر داریم و باید الزامات ای‌اف‌سی را آماده‌سازی کنیم، به آنجا آمدیم و حالا شما می‌گویید قبول نکرده؟ اگر شما به‌عنوان معاون آقای قربان‌زاده انقدر اختیار ندارید، چرا ما را صدا می‌زنید؟ من هم از تلویزیون افتادم.

ویدئو: 277452

او اضافه کرد: معاون آقای قربان‌زاده پیش خود من به آقای امیر رحیمی  زنگ زد که گفت شما فلان حرف را زدید که گفت، بله من گفتم. از خود آقای امیر رحیمی نیز اجازه گرفتم که وُیس ایشان را به شما(فوتبال برتر) بدهم که بخاطر تفاهم‌نامه این کار را نکردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه با وجود تفاهم‌نامه شما، سازمان خصوصی‌سازی علیه‌تان بیانیه صادر کرد، گفت: من تفاهم‌نامه باشگاه استقلال و سازمان خصوصی‌سازی را برای شما می‌فرستم، اما آن مسؤول به بنده عنوان کرد که آقای قربان‌زاده این تفاهم‌نامه را قبول نکرده است. من گفتم اگر آقای قربان‌زاده شما را قبول ندارد، چرا پس به‌عنوان معاون آنجا نشستید و تفاهم‌نامه را انجام دادید؟ پس خودشان آنجا می‌نشستند. این کار آقایان موجب شد تا زمان را از من بگیرند.

فتح‌الله‌زاده در مورد بیانیه سازمان خصوصی‌سازی اذعان کرد: اینطور که نمی‌شود شما هر روز هر روز بیانیه بدهید؟ آخرش چه می‌شود؟ شما اگر با من مخالف هستید و اختلاف دارید، جای دیگری مشکل‌تان را حل کنید، چرا سر باشگاه استقلال این مشکلات را به وجود می‌آورید؟

ویدئو: 287452

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه نامه‌ای به سازمان خصوصی‌سازی داده و در آن اتفاقات چک‌های حاشیه‌ساز را پذیرفته است، عنوان کرد: من آن اتفاقات را نپذیرفتم. ما یک چک را از آقای میثاقی

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: آقای میثاقی! فقط همین ۵ میلیارد تومان که آقایان می‌گویند از باشگاه رفته، در مقابل ۸۰۰-۷۰۰ میلیارد که هزینه شده و به ۱۳۰۰ میلیارد می‌رسد، مشکل است؟ همین الان بنده از دوستان پول گرفتم و ۶-۵ میلیارد تومان پول را در حساب باشگاه گذاشته‌ام. شما اصلا حساب کنید باشگاه این پول را گرفته و اصلا به ما پس ندهد. این منصفانه نیست که شما یک نفر را وسط بیاندازید و مردم را تحریک کنید تا مردم به او توهین کنند و فحش بدهند؟

او تاکید کرد: من استعفا دادم و اگر بازهم بخواهند این کار را انجام می‌دهم. دوستان ما باید آنجا نظارت می‌کردند که ۸۰۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد در گذشته تعهد دادند و هزینه شد. من مدارک را به شما می‌دهم، اما وقتی طرف ۶۰۰ میلیارد پول در دست دارد ولی ۳۰ میلیارد تومان پول استراماچونی را نمی‌دهد، من با دراختیار داشتن ۹۰ میلیارد تومان، چطور می‌توانم بدهی ۶۰ میلیاردی را در شروع کارم در استقلال بدهم؟

ویدئو: 287457

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط شروع کارش گفت: بنده به یکباره متوجه شدم چهار نوتیس داریم و اگر آنها را بخاطر سپری شدن مهلت ۱۰ روزه پرداخت نمی‌کردم، امروز سه میلیون دلار دیگر و بالاتر از استراماچونی بدهی داشتیم. به همین دلیل است که می‌گویم کارشناس به باشگاه استقلال بیاید و تحقیق کند. دو، سه مدیر فوتبالی به همراه دو، سه مدیر حقوقی و کارشناس بورس بیایند تا میز گرد بگذاریم و تحقیقات انجام شود، اما بنده توان پرداخت ۶۰۰ میلیارد پول را نداشتم و به بنده هم نگفتند که این مبلغ وجود دارد.

فتح‌الله‌زاده خطاب به سازمان خصوصی‌سازی ابراز کرد: اگر ما تخلف ۵ میلیاردی کردیم، چرا در تلویزیون آبروی ما را می‌برید؟ مگر ثابت شد و قوه قضاییه حکم داده است؟ شما ما را به قوه قضاییه معرفی کنید و هر حکمی آنها دادند، روی چشمان‌مان می‌گذاریم.

ویدئو: 287453

«شما نامه‌ای که امضاء کردید و گفتید تا سی و یکم فروردین‌ماه ۵ میلیارد پول را برمی‌گردانم.»، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع اظهار کرد: چرا؛ اما چک را برای بیست و پنجم ننوشتیم و برای یک ماه دیگر است چون بنده باید به دادگاه بروم و از دو مدیر اعلام جرم کنم. البته به دلیل اینکه آقایان(سازمان خصوصی‌سازی) تعهدشان را عملی نکردند، آن چک را نمی‌برم(پرداخت نمی‌کنم) و به دادگاه خواهم برد تا آنها همه چیز را مشخص کنند.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: تو را به جان مادرتان، تو را به دین و مذهب‌تان، اگر با من مشکل دارید، استقلال را نزنید. من فردا از آقای پولادگر اجازه می‌گیرم و به دلیل اینکه بنده و هیئت مدیره باشگاه را بهانه کردند، استعفاء می‌دهم و می‌روم و امیدوارم این بار قبول کنند، اما این بی‌انصافی است که یک مرد در این سن و سال را به باشگاه بیاوریم و به دروغ بگوییم ۴۰۰-۳۰۰ میلیارد پول هست ولی بیاید ببیند علاوه بر نبودن این پول، ۷۰۰ میلیارد تومان هم تعهد وجود دارد.

دیدگاه‌ها